Reglerne under barsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Mira0911

Når man er på barsel, bestemmer man vel selv om man vil på en lille ferie eller ej? 

Vi skulle have været i sommerhus uge 27 - og den må vi simpelthen aflyse, da jeg er sygemeldt. 

Vi har snakket om at så rykke denne ferie til engang i Oktober, og der er jeg på barsel... 

Og egentlig er der vel ikke nogen regler for ferie ophold under barsel? 

Help... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

vingummibamse

MoarJ skriver:

Når man er på barsel, bestemmer man vel selv om man vil på en lille ferie eller ej? 

Vi skulle have været i sommerhus uge 27 - og den må vi simpelthen aflyse, da jeg er sygemeldt. 

Vi har snakket om at så rykke denne ferie til engang i Oktober, og der er jeg på barsel... 

Og egentlig er der vel ikke nogen regler for ferie ophold under barsel? 

Help... 

kan svare dig på det om en halv time for skal alligevel ha ringet til kommunen og ha spurgt om det samme...

Anmeld

24. februar 2011

serinasmor

mener helt sikkert at når du er på barsel er du på barsel og derfor ikke til rådighed på arbejdsmarkedet .... så i kan sagtens tage på ferie der ... om du så reelt bruger din ferie eller din barsel i den uge i er afsted må jeg blive dig svar skyldig på ..

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

vingummibamse skriver:

kan svare dig på det om en halv time for skal alligevel ha ringet til kommunen og ha spurgt om det samme...

Super... 

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

serinasmor skriver:

mener helt sikkert at når du er på barsel er du på barsel og derfor ikke til rådighed på arbejdsmarkedet .... så i kan sagtens tage på ferie der ... om du så reelt bruger din ferie eller din barsel i den uge i er afsted må jeg blive dig svar skyldig på ..

Sidst jeg var på barsel, var vi i sommerhus fra torsdag til Søndag... 

Anmeld

24. februar 2011

vingummibamse

MoarJ skriver:

Super... 

hmm nååår jeg skal snakke med min sags behandler som først er der kl 15. 30 men hende jeg snakkede med ville umidelbart sige at jeg godt måtte holde ferie på barsel da jeg ikke skal stå til rådighed..

men ja skal nok komme tilbage med det præcise svar..

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

vingummibamse skriver:

hmm nååår jeg skal snakke med min sags behandler som først er der kl 15. 30 men hende jeg snakkede med ville umidelbart sige at jeg godt måtte holde ferie på barsel da jeg ikke skal stå til rådighed..

men ja skal nok komme tilbage med det præcise svar..

Jeg mener nemlig også at man godt må tage på ferie når man er på barsel... 

Anmeld

24. februar 2011

Du må gøre lige nøjagtigt som du har lyst!!

Stine og Lisa.

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

Tilmeldt skriver:

Du må gøre lige nøjagtigt som du har lyst!!

Stine og Lisa.

Det er jo fantastisk... 

Anmeld

24. februar 2011

Mormilla

Du må gøre som du vil når du har barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.