Det er rigtig svært det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Mira0911

Jeg har bare ikke rigtig energien tilbage mere... 

Møg svært for mig at, tage mig sammen til at starte computeren og lige smutte herind og kigge til jer, lige for at se hvordan I har det.... 

Håber snart jeg er over det... Lægen berolige mig ikke, hun sagde at der var risiko for at det vil fortsætte frem til fødslen, når det nu også var sådan ved den første... 

Pt. venter jeg på at modtage brev fra sygehuset om NF... Det er jo snart ved være tid til det... Jeg er begyndt at tro mere på, at der kun gemmer sig en derinde.... 50/50 tror jeg det bliver en pige igen... 

Hmm... Kan ikke lige komme på noget nyt ellers.... 

Ellers spørg - Svare det jeg kan... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

slettet_7530

Sikke da noget skidt, håber du kommer ovenpå rent humørmæssigt når vi får lidt forår i luften.
Men en eller to kan du altid få

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

Sikke da noget skidt, håber du kommer ovenpå rent humørmæssigt når vi får lidt forår i luften.
Men en eller to kan du altid få

Ih tak skal du have... 

Håber også det bliver bedre... Ønsker det virkelig.. 

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

Stakkels dig...  eller stakkels os..

jeg ligger i sengen døgnet rundt med en spand ved min side, er pt. sygemeldt og føler bare kvalmen har taget overhånd.

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Stakkels dig...  eller stakkels os..

jeg ligger i sengen døgnet rundt med en spand ved min side, er pt. sygemeldt og føler bare kvalmen har taget overhånd.

Her har kvalmen/opkasten virkelig taget overhånd om dagen.. Lægen har også sygemeldt mig, frem til termin... 

Kan du slet ikke få noget mad ned? Jeg er møg glad for at jeg kan spise i fred og ro om aften uden at det kommer op igen... 

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

MoarJ skriver:

Her har kvalmen/opkasten virkelig taget overhånd om dagen.. Lægen har også sygemeldt mig, frem til termin... 

Kan du slet ikke få noget mad ned? Jeg er møg glad for at jeg kan spise i fred og ro om aften uden at det kommer op igen... 

Nej, absolut intet.

al slags mad forøger blot min kvalme og jeg har kvalme hele døgnet rundt.. Ikke bare lidt, men meget og jeg skal helst bare ligge ned..  jeg har tabt mig 4 kg på en uge, det er bare noget møg.

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Nej, absolut intet.

al slags mad forøger blot min kvalme og jeg har kvalme hele døgnet rundt.. Ikke bare lidt, men meget og jeg skal helst bare ligge ned..  jeg har tabt mig 4 kg på en uge, det er bare noget møg.

det er da slet ikke godt... Jeg har så ikke tabt, derimod taget på, det er jo også fordi jeg får lov til at spise om aften... 

Håber virkelig det bliver med bedre med dig... 

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

MoarJ skriver:

det er da slet ikke godt... Jeg har så ikke tabt, derimod taget på, det er jo også fordi jeg får lov til at spise om aften... 

Håber virkelig det bliver med bedre med dig... 

Mange tak og kan kun sige i lige måde, puha det er en strid omgang...håber vi får det bedre!

Anmeld

24. februar 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Mange tak og kan kun sige i lige måde, puha det er en strid omgang...håber vi får det bedre!

Takker... Håber jeg sørme også.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.