SeptemberBaby skriver:
Uh, spændende. Jeg springer lige på tråden her...
Hvordan og hvorledes med sådan en slyngevejleder? Det har jeg da aldrig hørt om...
Min mindste er snart 2 mdr, og hun er MEGET tryghedssøgende og går til fys. og lægekontrol, da hun er meget anspændt. Kontakt får hende til at slappe af. Så jeg må da have mig en slynge/bæredims også. Men hvilken..? Jeg HAR en babybjörn, og er glad for den, men ser den mere som en praktisk anordning - fx op og ned ad trapper osv. Ønsker mig en dims til hverdag og hygge.
Måske du kan hjælpe med en idé eller to?

Altså jeg vil ikke gå så vidt som til at kalde mig selv for slyngevejleder, men jeg har slynget alle mine børn, og demonstreret slynger rundt omkring i nogle år nu. Jeg lærte selv at slynge ved at en sød pige kom op i min lejlighed med en stor pose slynger som jeg fik hjælp til at prøve så jeg kunne finde den type der passede til mig - og det er klart den nemmeste måde at lære det synes jeg 
Selv har jeg været voldsomt glad for min tricotti (dobbelt lommeslynge) og min strækvikle når mine børn har været helt små.
Når de bliver for tunge til strækstoffet er fastvikler og ringslynge super godt, og når de bliver omkring 6 mdr gamle er en MeiTai et rigtigt godt bud på en god bæredims.
Det er bare rigtigt meget en smagssag, for mødre og børn er alle sammen bygget forskelligt og det der føles rart for en er det måske slet ikke for en anden 
Anmeld