Hvad laver i, jer der går hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Både dem som er sygemeldt, men også er på barsel, hvor jeres børn er startede i dp/vuggestue.

Er lidt nysgerrig efter at høre hvad i egenligt laver når jeres små er afsted, jeg går selv hjemme, da den mindste lige så startede og barslen ikke er helt slut, og håber meget jeg kan blive sygemeldt bagefter pga dårligt helbred, og til de finder ud af noget mere.

Men hvad laver i på sådan en alm hverdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Rosa

Jeg læser så jeg er klar til at give den fuld gas på specialet. Og med "læser" mener jeg selvfølgelig Grey's Anatomy maraton og pakke flyttekasser og fede den 

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg læser så jeg er klar til at give den fuld gas på specialet. Og med "læser" mener jeg selvfølgelig Grey's Anatomy maraton og pakke flyttekasser og fede den 

Hehe, det lyder også til noget der er lige til at overskue

Anmeld

24. februar 2011

MariaJ

Rosa skriver:

Anmeld

24. februar 2011

NessaXenia

jeg er fuldtidssygemeldt og er det frem til jeg føder til maj, jeg bruger dagen på at ordne huset dagligt så som oprydning, vasketøj, indkøb, lufte hund, rengøring i grove træk og hver 2. dag lidt grovere, ved 12 tiden er det tid til at jeg slapper af, sidder i sofaen med benene oppe og ser tv og med computeren på skødet.. jeg nyder min graviditet og glæder mig til at blive mor
manden tager afsted kl 5 om morgenen og kommer hjem 16-17 tiden igen, han laver mad og jeg er rigtig træt ved 16 tiden og han nuser om mig og laver mad og vi hygger med spil, film, tv eller bare alm hjemmehygge indtl kl 21 hvor vi dejser om og går i seng..

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Nina sophia skriver:

jeg er fuldtidssygemeldt og er det frem til jeg føder til maj, jeg bruger dagen på at ordne huset dagligt så som oprydning, vasketøj, indkøb, lufte hund, rengøring i grove træk og hver 2. dag lidt grovere, ved 12 tiden er det tid til at jeg slapper af, sidder i sofaen med benene oppe og ser tv og med computeren på skødet.. jeg nyder min graviditet og glæder mig til at blive mor
manden tager afsted kl 5 om morgenen og kommer hjem 16-17 tiden igen, han laver mad og jeg er rigtig træt ved 16 tiden og han nuser om mig og laver mad og vi hygger med spil, film, tv eller bare alm hjemmehygge indtl kl 21 hvor vi dejser om og går i seng..

Lyder meget som min dag, bortset fra jeg ikke er gravid hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.