Ønsker til 2 årig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

mamax3

Min datter blir 2 år, 4 April... 

Ja ved godt der er lang tid til men har brug for hjælp for er totalt LOST ang hvad jeg ka ønske mig til hende... 

SÅ Please tøser HJÆLP med nogen ideer til hvad min lille snart 2 års prinsesse kan ønske sig...

På forhånd TAK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

ekzunz

Det er da bare at hive ned fra hylderne - der er vist ikke meget de ikke bliver glade for i den alder....

Hvad med legekøkken og gryder, service og mad til.

Baby Born dukker, tøj, dukkevogn, potter, osv osv. Det har min datter ihvertfald været rigtig glad for.

Der er også de der Fe-huse og Fifi, Klokkeblomst, bøger....

Anmeld

24. februar 2011

mamax3

Znuzke skriver:

Det er da bare at hive ned fra hylderne - der er vist ikke meget de ikke bliver glade for i den alder....

Hvad med legekøkken og gryder, service og mad til.

Baby Born dukker, tøj, dukkevogn, potter, osv osv. Det har min datter ihvertfald været rigtig glad for.

Der er også de der Fe-huse og Fifi, Klokkeblomst, bøger....

Legekøkken har hun sammen med storesøsteren...

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Her er hvad der hitter hos Olivia hun blev 2 i januar:

Puslespil med kaj og andrea, prinsesser, bamse, stor dukke, dukkevogn, dukke vugge, køkken, kasseapparat (br) med lyd, Maling/Ting til at tegne med og på, Timmy Tid legetøjsæt, Mobiltelefon (legetøj), bøger, modellervoks, Hello Kitty elastikker, doktorlegesæt, legerutsjebane, penge til sparegrisen, hjemmefutter til vuggeren, sommertøj, madkasse med navn, oppustelig bil med kugler (se mit billede) - MEGA hit.

Det var da lidt

Anmeld

24. februar 2011

D.B.L

Cornelia fylder 2 den 12 marts. Synes også det er svært, fordi det lige har været jul og hun har en masse fra storesøster af.

Hun får i hvertfald kasseapparart fra fischer price og en rygsæk med Cirkeline. Begge dele bliver et hit ved jeg

Men herhjemme hitter Pippi figurer, hendes marsvin og kanin fra BR som kan gå og sige som rigtige dyr, hendes joyk babydukke som bliver puttet madet osv i bedste stil, bøger, puslespil og så elsker hu at tegne/male

Hun knuselsker dyr, så overvejer at købe at af de der dyrehoveder i plys som skal hænge på væggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.