Jobansøgninger og arbejdstider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Jibbe

Kan man godt i sin ansøgning skrive hvilke arbejdstider man foretrækker? Og hvordan skal det formuleres hvis det er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Jibbe

Jeg er uddannet tjener og ønsker morgen og frokostvagter primært.

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Jibbe skriver:

Kan man godt i sin ansøgning skrive hvilke arbejdstider man foretrækker? Og hvordan skal det formuleres hvis det er. 

Ja det kan man vel godt hvis man har behov for at præcisere det? 

Tænker du hente/bringe barn i vuggestue dagpleje fx? 

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

Jeg ville vente til jeg kom til samtale, for så når de har dannet deres indtryk af dig og kender dine kompetencer så er de måske mere large end hvis man "kræver" dem allerede i en ansøgning. Jeg har i hvert tilfælde altid gået udenom de ansøgninger hvor der var dage man ville ha fri og tider man ikke ville/kunne arbejde.

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

hvis det er et tjener job, hvor der i forvejen er opdelte vagter så synes jeg helt sikkert godt du kan skrive at grundet jeg er mor til en skøn... Ønsker jeg morgen/frokost vagter da tiden med min datter gør mig til det glade og udadvendte menneske jeg er og at vi selvfølgelig skal have vores hverdan til at gå op i en højrere enhed.

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

sarahb skriver:

Jeg ville vente til jeg kom til samtale, for så når de har dannet deres indtryk af dig og kender dine kompetencer så er de måske mere large end hvis man "kræver" dem allerede i en ansøgning. Jeg har i hvert tilfælde altid gået udenom de ansøgninger hvor der var dage man ville ha fri og tider man ikke ville/kunne arbejde.

Ja det er også det jeg tænker. 

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

Zette skriver:

Ja det kan man vel godt hvis man har behov for at præcisere det? 

Tænker du hente/bringe barn i vuggestue dagpleje fx? 

Ja det er primært det da jeg jo er alene med Frej i 4 uger ad gangen. De andre 4 uger kan jeg jo egentlig godt arbejde aftenvagter men vil helst ikke

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

Ellers så skal man vel decideret skrive at man søger et job som morgen og frokosttjener. Så kan man vel godt...

Anmeld

24. februar 2011

Silas&Mille

Tror jeg ville droppe at skrive det i ansøgningen, men måske nævne at du er mor.

Hvis du så kan få morgen/frokost vagter de 4 uger hvor du er alene med Frej, kan du måske være lidt large og hjælpe til med eftermiddag/aften vagter de 4 uger du ikke er alene. Ikke at du kun skal tage eftermiddag/aften vagter de fire uger, men bare hjælpe til med den type vagter nogle af dagene.

Jeg selv vil fx gerne uddannes til salgsassistent inden for detail og den butik jeg gerne vil ansattes i har både aften og weekend åbent. Jeg vil helst heller ikke arbejde om aftenen eller i weekenden, men har tænkt mig at være large og hjælpe til hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

MoriSverige skriver:

Tror jeg ville droppe at skrive det i ansøgningen, men måske nævne at du er mor.

Hvis du så kan få morgen/frokost vagter de 4 uger hvor du er alene med Frej, kan du måske være lidt large og hjælpe til med eftermiddag/aften vagter de 4 uger du ikke er alene. Ikke at du kun skal tage eftermiddag/aften vagter de fire uger, men bare hjælpe til med den type vagter nogle af dagene.

Jeg selv vil fx gerne uddannes til salgsassistent inden for detail og den butik jeg gerne vil ansattes i har både aften og weekend åbent. Jeg vil helst heller ikke arbejde om aftenen eller i weekenden, men har tænkt mig at være large og hjælpe til hvis det bliver nødvendigt

Ja jeg er helt med på at være large...  selvfølgelig skal jeg ikke som den eneste et sted ikke tage aftenvagter og Frej har gode bedsteforældre som nok skal hjælpe. Så tror jeg sender ansøgningerne afsted uden at skrive et ønske om arbejdstider og så må jeg tage den derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.