Jobansøgninger og arbejdstider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Jibbe

Kan man godt i sin ansøgning skrive hvilke arbejdstider man foretrækker? Og hvordan skal det formuleres hvis det er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Jibbe

Jeg er uddannet tjener og ønsker morgen og frokostvagter primært.

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Jibbe skriver:

Kan man godt i sin ansøgning skrive hvilke arbejdstider man foretrækker? Og hvordan skal det formuleres hvis det er. 

Ja det kan man vel godt hvis man har behov for at præcisere det? 

Tænker du hente/bringe barn i vuggestue dagpleje fx? 

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

Jeg ville vente til jeg kom til samtale, for så når de har dannet deres indtryk af dig og kender dine kompetencer så er de måske mere large end hvis man "kræver" dem allerede i en ansøgning. Jeg har i hvert tilfælde altid gået udenom de ansøgninger hvor der var dage man ville ha fri og tider man ikke ville/kunne arbejde.

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

hvis det er et tjener job, hvor der i forvejen er opdelte vagter så synes jeg helt sikkert godt du kan skrive at grundet jeg er mor til en skøn... Ønsker jeg morgen/frokost vagter da tiden med min datter gør mig til det glade og udadvendte menneske jeg er og at vi selvfølgelig skal have vores hverdan til at gå op i en højrere enhed.

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

sarahb skriver:

Jeg ville vente til jeg kom til samtale, for så når de har dannet deres indtryk af dig og kender dine kompetencer så er de måske mere large end hvis man "kræver" dem allerede i en ansøgning. Jeg har i hvert tilfælde altid gået udenom de ansøgninger hvor der var dage man ville ha fri og tider man ikke ville/kunne arbejde.

Ja det er også det jeg tænker. 

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

Zette skriver:

Ja det kan man vel godt hvis man har behov for at præcisere det?