Åh ja... Carla var jo syg med influenza i sidste uge fra mandag til fredag. Fredag var hun på toppen, så det var ikke noget problem at Casper og jeg skulle til fest om lørdagen. Imens blev Carla passet af min mor og hendes kæreste. Jeg glædede mig til at komme ud af huset. Jeg havde været hjemme med Carla fra om onsdagen, så en aften ude var lidt luft under vingerne.
Festen var rigtig hyggelig og der var god mad. Min far var i det mest fantastiske humør og inviterede mig med til en koncert her først i marts. Det er med en der hedder Dana Fuchs. Hun har lige været i Odense og der var han inde og høre hende. Han blev så vild med hende at han nu også vil høre hende i Ringe og han synes jeg skal med. Jeg er helt klar. Vi grinede en del og det var bare dejligt. Lige indtil jeg begyndte at fryse helt vildt. Og svede... Og fryse.... Nej nej nej... Jeg kunne bare mærke det komme. Carla havde smittet mig! Så vi måtte tage hjem. Og jeg frøs bare mere og mere. Jeg spændte fuldstændig op i alle mine muskler og jeg kunne slet ikke slappe af. Uha. Og jeg blev SÅ træt!!! Jeg lå ovenpå Casper i 45min inde på banegården og sov før vores tog kom. Nej jeg var smadret. Da vi kom hjem hjalp min mor mig i seng og så stod jeg dørst op igen dagen efter kl 17! Var oppe i 4 timer og gik så i seng igen! Og jeg hoster helt vildt. Mine mavemuskler er SÅ ømme!!! Men nu lysner det lidt. Min appetit er kommet igen. Jeg har tabt mig, hvilket jeg ikke lige har brug for! Træls..... Men nu må jeg godt blive rask igen!!!
Og hele ugen har min svigermor været en KÆMPE hjælp. Hun har stået herhjemme kl 7 hver morgen og sat bilen. Trillet Carla i dagpleje (2km væk) og gået herhjem igen, taget bilen og kørt hjem. Og mandag og tirsdag hentede hun hende også!!! Der venter hende den største buket når denne uge er slut!
Anmeld