Influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Barbamama

Åh ja... Carla var jo syg med influenza i sidste uge fra mandag til fredag. Fredag var hun på toppen, så det var ikke noget problem at Casper og jeg skulle til fest om lørdagen. Imens blev Carla passet af min mor og hendes kæreste. Jeg glædede mig til at komme ud af huset. Jeg havde været hjemme med Carla fra om onsdagen, så en aften ude var lidt luft under vingerne.

Festen var rigtig hyggelig og der var god mad. Min far var i det mest fantastiske humør og inviterede mig med til en koncert her først i marts. Det er med en der hedder Dana Fuchs. Hun har lige været i Odense og der var han inde og høre hende. Han blev så vild med hende at han nu også vil høre hende i Ringe og han synes jeg skal med. Jeg er helt klar. Vi grinede en del og det var bare dejligt. Lige indtil jeg begyndte at fryse helt vildt. Og svede... Og fryse.... Nej nej nej... Jeg kunne bare mærke det komme. Carla havde smittet mig! Så vi måtte tage hjem. Og jeg frøs bare mere og mere. Jeg spændte fuldstændig op i alle mine muskler og jeg kunne slet ikke slappe af. Uha. Og jeg blev SÅ træt!!! Jeg lå ovenpå Casper i 45min inde på banegården og sov før vores tog kom. Nej jeg var smadret. Da vi kom hjem hjalp min mor mig i seng og så stod jeg dørst op igen dagen efter kl 17! Var oppe i 4 timer og gik så i seng igen! Og jeg hoster helt vildt. Mine mavemuskler er SÅ ømme!!! Men nu lysner det lidt. Min appetit er kommet igen. Jeg har tabt mig, hvilket jeg ikke lige har brug for! Træls..... Men nu må jeg godt blive rask igen!!!

Og hele ugen har min svigermor været en KÆMPE hjælp. Hun har stået herhjemme kl 7 hver morgen og sat bilen. Trillet Carla i dagpleje (2km væk) og gået herhjem igen, taget bilen og kørt hjem. Og mandag og tirsdag hentede hun hende også!!! Der venter hende den største buket når denne uge er slut!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

LIZO

hvor er de dog uheldige med det sygdom.. håber snart i alle er friske igen..

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

LIZO skriver:

hvor er de dog uheldige med det sygdom.. håber snart i alle er friske igen..

Tak ja jeg syntes godt nok vi har været lidt ramt. Først havde Carla omgangs-syge, så influenza og så er det min tur!

Anmeld

24. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Fårk hvor er det træls!!!!! Jeg hader influenza!! Er du ved at være i live igen?

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Fårk hvor er det træls!!!!! Jeg hader influenza!! Er du ved at være i live igen?

Det hjælper på det. Jeg har simpelthen hostet så jeg nærmest var blå i hovedet. Det er aftagende og jeg er begyndt at spise lidt igen. Men jeg synes bare stadig jeg er så TRÆT!!! Hvis jeg har lavet bare lidt, skal jeg sove i mindst 2timer jo!!!! I forgårs lagde jeg mig til at sove kl 9 og vågnede først igen kl 15!!

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

Det lyder fuldstændig ligesom herhjemme... og nu er det både Liva og jeg der hoster! Dog er vi vist over feberen nu!

Influenza er bare træls!!! Håber du er ved at være helt på toppen!

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det lyder fuldstændig ligesom herhjemme... og nu er det både Liva og jeg der hoster! Dog er vi vist over feberen nu!

Influenza er bare træls!!! Håber du er ved at være helt på toppen!

Jo tak!!! Det er mange år siden jeg har haft influenza og jeg har været så sikker på at Carla ikke ville smitte mig for jeg er jo blevet vaccineret! Hurra mand!

Anmeld

24. februar 2011

anna-jonas

Kære Michella!

Det er lige som om, at det her sygdoms-halløj aldrig får en ende, ikke?? Herhjemme er Anna syg igen, med feber og ondt i halsen..........................så jeg har igen, igen en barns 1 sygedag..............ØV!

Håber at du bliver frisk til weekenden, så i kan hygge og tage den med ro. Rigtig god bedring.

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Kære Michella!

Det er lige som om, at det her sygdoms-halløj aldrig får en ende, ikke?? Herhjemme er Anna syg igen, med feber og ondt i halsen..........................så jeg har igen, igen en barns 1 sygedag..............ØV!

Håber at du bliver frisk til weekenden, så i kan hygge og tage den med ro. Rigtig god bedring.

Åh nej da!!!! Gad vide om vi navlere kan smitte hinanden.... He he... arh mon... Men ja det er så træls!!! Jeg håber også jeg er klar til weekenden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.