8 uger efter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

blomst84

Fødslen.... Ja det er så i dag hold da op hvor tiden bare flyver afsted.. Men skal til lægen i dag og hvad skal der egentlig ske? Skal jeg have lavet en gynækologisk undersøgelse eller hvordan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mor Christa

Ihh, ja det går SÅ stærkt.. Her er der gået 11 uger siden fødslen.. Det går aaalt for hurtigt ;P Man kan slet ikke følge med.
Da jeg var til 8 ugers undersøgelse, fik jeg lavet den der underlivsundersøgelse, og ellers snakkede vi bare om hvordan det gik til fødslen, om jeg vil ha' flere børn i fremtiden og om prævention.. Ellers spørger han/hun bare til hvordan det går osv. Ganske harmløst og mit lægebesøg tog cirka en halv time

Knus

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

blomst84 skriver:

Fødslen.... Ja det er så i dag hold da op hvor tiden bare flyver afsted.. Men skal til lægen i dag og hvad skal der egentlig ske? Skal jeg have lavet en gynækologisk undersøgelse eller hvordan ?

Normalt er det et helbredsmæssigt rutinetjek.
Du får en gyn. undersøgelse, bliver vejet, nogle får taget en blodprøve, men det er vist lidt forskelligt, hvor omhyggelig lægen er, får målt blodtryk, og så snakker man generelt om, hvordan man har det + at der bliver snakket prævention.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. februar 2011

misspippi

Ja tiden flyver

Og ja - du skal have foretaget en gynækologisk undersøgelse, for at se om alt fungerer "dernede" som det skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.