Hvad er favoritmaden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

rlyn

Hvad er den absolutte favoritmad hos jeres skønne unger?

Hos os, er der én ting, der overgår pasta, lasagne, kager, slik og hvad der ellers kan ligge højt på listen - karry sild.
Tristan elsker sine karrysild madder (L)
Enkelte dage får han også en lille bid ifm. sit havregryn om morgenen, og der kan opstå en mindre krise, hvis vi ikke lige har mere tilbage :D

Men hvad er favoritten hos jer?

Knus
Rikke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

MorCamilla

Lige i tiden elsker Mikkel kartoffelmos... Men det skifter lidt... Makrel madder har dog hængt ved længe...;)

Anmeld

2. oktober 2008

Zuzet

Ja mine børn er sgu mærkelige....for de jubler hvis der kommer ærter, bønner, spinat, gulerødder mm. på bordet :-D

Og ellers er de vilde med reglette (som jeg ik kan stave til) og fondue

Hilsen

Lotte

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Godt og godt lasagne...

Og pandekager over bål...

majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Helt klar ostehaps - dernæst: bananer, kiwi, smoothies (hjemmelavet), pasta med kødsovs, leverpostej, kødpølse og pølsebrød. Disse topper lige for tiden :)

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

rlyn

Ja mine børn er sgu mærkelige....for de jubler hvis der kommer ærter, bønner, spinat, gulerødder

Mærkelige vil jeg nu ikke kalde dem :) Absolut stort plus. Tristan er heldigvis også glad for grøntsager og frugt - men det er både Sef og jeg også, og det er jeg sikker på har meget at gøre med børns lyst til de grønne sager :)

Og pandekager over bål...

Mmmm, lækkert. Vi har en bålplads i boligforeningen, som vi har benyttet en del igennem sommeren. Super hyggeligt. Det er ikke altid vi tænder et bål, men så tager vi engangsgrill med derned - og varme tæpper + en børnebog at læse op af.

Hjemmelavede smoothies er også et stort hit her. Det smager helt fantastisk. Jeg bliver ved med at punke mig selv i hovedet for, at jeg skal blive bedre til at lave det om morgenen. Jeg mener det er Lene Hanson, der har været i Gomorgen Danmark og vise smoothies med bl.a. avokado og spændende krydderier i - lyder så lækkert.
Har hun egentlig ikke skrevet en bog om smoothies?

Makrel madder har dog hængt ved længe...

Uhhh, det er også et gennemgående hit herhjemme :)

Er der egentlig nogle ting jeres børn bare ikke kan lide?

Knus
Rikke - som er lidt misundelig over at Lone har været i IKEA ;) Hvad fik du købt?

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Her er det nok pastesalat og kyllingelår, boller i karry eller chili/rejetærte. Og til morgenmad enten havregrød eller øllebrød - sådan lige hvad han er i humør til.

Han kan ALTID spise oliven, majskolber og ærter. Det er det første som forsvinder fra tallerkenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.