Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen de damerSidder her til morgen og kigger på min fars bog som jeg er ved at skrive til ham.Jeg er ved at skrive om alle de fejltrin han har lavet igennem tidenMen efter jeg har lagt det ind i Microsoft word, kommer der en masse stavefejl frem som ikke er fejl! Har prøvet at kigge undergennemse, og sprog, den står på engelsk, men har så rettet det til dansk alligevel er der røde streger under stort set alt hvad jeg har skrevet.!Hjælp hvad kan jeg elles gøre, blir vanvittig at de røde stregerKan alligevel ikke ligger billede ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvilken version har du? Min word er 2007, der kan man markere alt hvad man har skrevet, og så vælge sprog helt nede i venstre hjørne
Det er 2007 har haft problemet før, men der rettet jeg det uden problemer, men nu har det så igen... Må lige prøve det du siger....
Du er da bare min store HELT i dag... Det virkede! TUNSIND TAK....
bare i orden.....faktisk lidt vildt at jeg kunne hjælpe med et computer spørgsmål - ikke normalt en stærk side
nilletøz skriver: Det er 2007 har haft problemet før, men der rettet jeg det uden problemer, men nu har det så igen... Må lige prøve det du siger.... Du er da bare min store HELT i dag... Det virkede! TUNSIND TAK....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128