Bliver sindsyg af det tankemylder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen! Jeg er ny herinde...

Jeg er gravid i ca. 6 mdr. Jeg har været til 5 scanninger gennem min graviditet. de 2 på sygehuset, og en ekstre(pga. incerminering) og 2 tryghedsscanninger...ALT ser rigtig finr ud, og det har det gjort hver eneste gang jeg er blevet scannet! Jeg har kunne mærke liv i en måneds tid, og hver dag. Nogle dage mere end andre. Det der i perioder spøger i mit hoved, er så svært at komme af med, uanset hvor realistisk jeg er!! Jeg er så bange for at midste mit barn! Jeg ved godt at chancen for abort for mig, er meget lille. Men jeg er bange for at få et dødfødt barn. Bange for at barnet får navlestrengen rundt om halsen, når det ligger og vender sig så meget i maven! Bange for at (uden grund) barnets hjerte lige pludselig stopper?? Alt dette er self. dybt ubegrundet, men kan ikke fjerne mit tankemylder!! Har nogen noget trøstende at sige, som måske kan hjælpe mig? Ps. Jeg skal nok snakke medmmin Jordmore om det næste gang. Mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Tanja1234

Det er nok ikke til megen hjælp, men jeg tror at alle gravide har de tanker i én eller anden grad. Tror det er vigtigt at man fortæller sig selv, at uanset hvad, så er der alligevel ikke noget man selv kan gøre for at undgå de ting du beskriver. Til gengæld så er risikoen jo så lille nu du er kommet så langt i din graviditet uden problemer.

Prøv at tænke på de gode ting i stedet - Du har dit helbred og er måske ikke så besværet af graviditeten endnu osv. osv.

Held og lykke med resten af din graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.