Skede svamp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg har fået skede svamp, og har fået en stik pille for det. Fik ikke spurgt lægen i farten, men hvad med min partner? Hvordan bliver han behandlet hvis han er smittet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

fønix

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har fået skede svamp, og har fået en stik pille for det. Fik ikke spurgt lægen i farten, men hvad med min partner? Hvordan bliver han behandlet hvis han er smittet?

da jeg havde det, så skulle min kæreste ikke have noget
så tror ikke han skAL når lægen ikk sagde noget

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Jeg er så UHEDLIG at der skal INTET til før jeg får svamp!! SÅ synes selv er jeg er en EKSPERT på det område efterhånden

- din kæreste behøver ikke behandling - det har min kæreste aldrig fået  Så det skal du ikke tænke på

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er så UHEDLIG at der skal INTET til før jeg får svamp!! SÅ synes selv er jeg er en EKSPERT på det område efterhånden

- din kæreste behøver ikke behandling - det har min kæreste aldrig fået  Så det skal du ikke tænke på

Tak for svar  Hun sagde heller ikke noget om min partner, men måtte lige være sikker

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

da jeg havde det, så skulle min kæreste ikke have noget
så tror ikke han skAL når lægen ikk sagde noget

Tak for svar, så er det ude af verden

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

Husk ar bruge kondom hvis i ( trods svamp) skulle komme i det frække hjørne.... Ellers kan det gøre ret ondt på ham...

Og med hensyn til at blive ramt af denne generende/irriterende svamp igen og igen.......  Så har jeg her en personlig erfaring jeg gerne giver videre..... Jeg fik det meget ofte før i tiden..... Jeg fik nok at det, og gik til lægen.... Jeg fik det tip fra lægen at lade være med at bruge sæbe når jeg vasker mig dernede... Jeg havde simpelthen været FOR renlig........ jeg syntes det var ubehageligt at skulle holde op med at bruge sæbe, men det hjalp... jeg har ikke haft det siden.......... Til gengæld har jeg en intimsæbe stående, til hvis jeg en enkelt gang synes at jeg absolut ikke kan undvære..... F.eks. efter sex...   Men det er altså virkelig et råd der har sparet mig for meget svie og smerte---- Bogstavelig talt *haha*

Anmeld

24. februar 2011

sweet

intimsæbe er godt at bruge til at vaske sig derned med for så undgår man alt det parfume og sådan der er i andre kropssæber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.