Av av og bdrv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Pallemor

Godmorgen.Har ligget vågen i 1,5 time nu med kraftige mens smerter med stikken og niven ned i underlivet og kvalme.. Kan det være noget?..Var til læge sidste onsdag som sagde bebs gerne vil ud og der nok ikke gik længe og at jeg skulle ringe til fg hvis jeg ondt.. Hvad gør jeg, vil heller ikke være pivet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Pallemor

Der er gået 2 timer nu, smerterne er aftaget. Så nu vælger jeg prøve at sove lidt... Puha

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Pallemor skriver:

Der er gået 2 timer nu, smerterne er aftaget. Så nu vælger jeg prøve at sove lidt... Puha

Ja få endelig sovet lidt 

Anmeld

24. februar 2011

Lone Jakobsen

ku ellers godt lyde som begyndende veer. så håber du får noget søvn

Anmeld

24. februar 2011

Pallemor

nutche skriver:

ku ellers godt lyde som begyndende veer. så håber du får noget søvn

Der gik også længe før jeg sov og har kun sovet 1,5 time og nu føles min mave tung og øm som om jeg er blevet gennemtæsket.. Kvalmen er der endnu og mildere mens smerter.. Nu må vi se om det går helt i sig selv eller om de kommer tilbage..

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Pallemor skriver:

Der gik også længe før jeg sov og har kun sovet 1,5 time og nu føles min mave tung og øm som om jeg er blevet gennemtæsket.. Kvalmen er der endnu og mildere mens smerter.. Nu må vi se om det går helt i sig selv eller om de kommer tilbage..

Jeg sender dig noget ve-støv, så det kan se at komme igang

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. februar 2011

Lone Jakobsen

Pallemor skriver:

det er da lidt spændende. hvordan har du det nu?

Anmeld

24. februar 2011

Pallemor

nutche skriver:

det er da lidt spændende. hvordan har du det nu?

Ja, men tror desværre ikke der sker mere pt. men hun har også bedre af St blive lidt længere i den lune hule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.