Billeder af min søn fra da han var lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Carina1977

Blev lige lidt nostalgisk her midt om natten, hvor jeg ikke kunne sove. Fandt mit usb stik, og de billeder jeg troede jeg havde mistet, var altså heldigvis gemt deri....pyha

Men synes lige i skulle have lov til at se nogen af dem. Nu har i jo aldrig set min søn, da han var lille....så her er lige lidt billed-spam

Det er lidt små billeder de fleste af dem, men håber i kan ane ham alligevel hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

lisesp83

Han er dælme skøn..

Hvor gammel er det han er nu?

Hvor må det være hyggeligt, sådan at sidde og se baby billeder, når det er ved at være et stykke tid siden, han var så bette.

Anmeld

24. februar 2011

skønneunger

hvor er han sød og når jeg kigger på dit profil billede så ligner han dig jo helt vildt.

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Han er dælme skøn..

Hvor gammel er det han er nu?

Hvor må det være hyggeligt, sådan at sidde og se baby billeder, når det er ved at være et stykke tid siden, han var så bette.

Han er 10 år nu

Ja det vækker altså minder, når man lige kigger sådan nogle billeder igennem. Der ser man virkelig hvor stor han er blevet, og jeg har jo kun lige født ham....i hvert fald oppe i mit eget hoved  

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

skønneunger skriver:

hvor er han sød og når jeg kigger på dit profil billede så ligner han dig jo helt vildt.

Ej gør han? Hvor er det dejligt at du siger det, for alle siger at han ligner sin far. Rart at der i hvert fald er en, der synes han ligner mig

Anmeld

24. februar 2011

twinny

hvor er han bare skøn...

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

hvor er han bare skøn...

Tak

Anmeld

24. februar 2011

wamse

En dejlig dreng du har dig

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

wamse skriver:

En dejlig dreng du har dig

Tusind tak skal du have

Anmeld

24. februar 2011

B&J

sikke en vidunderlig dreng du har dig han bliver da en rigtig charmetrold når han når de 14-16år godt han har mor til af passe på ham hihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.