ikea hot or not???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ikea hot or not

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.850 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

twinboys

Jeg er vild med at snuse rundt i Ikea hvad med jer???

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Honningblomst

Billige dimser og dutter, hyggeting og fyldeting...jo, jeg elsker at bruge og spare penge,så Ikea kan jeg lide...men storcentre er jeg dårlig til, hvis ikke jeg ved lige hvad jeg går efter..;)

Anmeld

2. oktober 2008

Mie A

Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg er vild med at gå i Ikea - ender som oftest med at jeg bliver sådan lidt stresset over alle de mennekser der er....
Men jeg synes at de har nogle rigtige fede ting, som heldigvis ikke koster en formue - Så her er det hot!!

Knus Mie

Anmeld

2. oktober 2008

rlyn

IKEA er super, super HOT :D:D:D

Elsker at dase rundt mellem alle deres små firnurlige ting og dimser, fylde kurven op og betale næsten ingenting for det :) Fantastisk koncept.

I 2010 får vi (igen) IKEA i Aalborg - og jeg kan næsten ikke vente 8D
Så er det jo også lidt af en præstation, at IKEA kataloget er trykt i flere eksemplarer end bibelen ;)

Knus
Rikke

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

super HOT... :) ingen tvivl om det..

Anmeld

2. oktober 2008

Tullebobs

Elsker elsker elsker Ikea - og kører gerne turen fra Aalborg til Århus for at gå i Ikea. Det bliver så fedt, når (Danmarks største :P) Ikea åbner i Aalborg i år 2010!!!

Jeg elsker især deres småtingsafdeling og så deres børne-gear. Der er så mange fede ting til børnene, med gode detaljer og seje pang farver!

(H) fra en dedikeret Ikea fan (forkortelse for fanatiker;))

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Smiler til jer piger, vi er hvis meget ens med henhold til Ikea...
Majbritt

Anmeld

2. oktober 2008

linemus

Tullebobs skriver:

Elsker elsker elsker Ikea - og kører gerne turen fra Aalborg til Århus for at gå i Ikea. Det bliver så fedt, når (Danmarks største :P) Ikea åbner i Aalborg i år 2010!!!

Jeg elsker især deres småtingsafdeling og så deres børne-gear. Der er så mange fede ting til børnene, med gode detaljer og seje pang farver!

(H) fra en dedikeret Ikea fan (forkortelse for fanatiker;))

Enig enig enig ;)

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Jeg elsker IKEA :)

Var derinde i går (i Tåstrup), og fik købt en masse lækkert - mest til ungernes værelser :)

Super sted, til billige penge.

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

Jeg elsker IKEA :)

Var derinde i går (i Tåstrup), og fik købt en masse lækkert - mest til ungernes værelser :)

Super sted, til billige penge.

Lone

Nemlig...:)):)):)):))

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.