Hmf... vi kvinder bliver da heller aldrig glade!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

DK

Det må jeg jo indse!

Her snart 40 år efter rødstrømpe-bevægelsen startede, så må jeg indse at selv om deres plan er ved at lykkedes er det ALLIGEVEL ikke lykken at sidde bøjet over arbejdsret og EU-direktiver, imens manden i ens liv ligger på sofaen og ser desperate housewifes, babyhygger med Bimmeren og spiser guldkarameller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Jibbe

Nej der må findes en gylden mellemvej for det er heller ikke sjovt at være alene hjemme med en lille dreng som ikke vil sove mens manden sejler :-) mon vi nogensinde bliver glade og tilfredse ;-)

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Det må jeg jo indse!

Her snart 40 år efter rødstrømpe-bevægelsen startede, så må jeg indse at selv om deres plan er ved at lykkedes er det ALLIGEVEL ikke lykken at sidde bøjet over arbejdsret og EU-direktiver, imens manden i ens liv ligger på sofaen og ser desperate housewifes, babyhygger med Bimmeren og spiser guldkarameller...

Puha, det lyder som en hård fordeling!! Jeg vil helt klart også foretrække den tjans Mikkel har pt...! 

Anmeld

23. februar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Puha, det lyder som en hård fordeling!! Jeg vil helt klart også foretrække den tjans Mikkel har pt...! 

Ja, den eneste grund til at jeg heller ikke flipper er at jeg om to dage, TO DAGE,  har barsel indtil 1/9!!! Uhhh det bliver SÅ fantastisk!

Anmeld

23. februar 2011

DK

Jibbe skriver:

Nej der må findes en gylden mellemvej for det er heller ikke sjovt at være alene hjemme med en lille dreng som ikke vil sove mens manden sejler :-) mon vi nogensinde bliver glade og tilfredse ;-)

Neeej det kan jeg godt se! Hmm... du må finde et job til ham herhjemme! Han er tjener eller kok ikke?

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ja, den eneste grund til at jeg heller ikke flipper er at jeg om to dage, TO DAGE,  har barsel indtil 1/9!!! Uhhh det bliver SÅ fantastisk!

Anmeld

23. februar 2011

Jibbe

DK skriver:

Neeej det kan jeg godt se! Hmm... du må finde et job til ham herhjemme! Han er tjener eller kok ikke?

Nej desværre så er han styrmand :-) det fungerer egentlig fint nok for det meste. Nogle dage er man bare mere træt og udkørt end andre :-)

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

DK skriver:

Det må jeg jo indse!

Her er det mig der har Mikkels job - det kan faktisk godt anbefales

I øvrigt findes der kønsforskning der viser, at der kun har været ligestilling i ca. 15 år siden 1915 hvor kvinderne fik stemmeret. Her kan du så bevise det modsatte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.