Vores vinterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

TbCp

Ja vores vinterferie startede i fredags.... Og er sådan set gået ok...

Carsten og hans bror var på Sjælland og hente en Landrover som han skulle have at "lege med" Det er en gammel sag, 35 år så det er en veteran. Hans bror er vild med landrovere og har selv to, så han var vist ret vild for at komme med og de har da også efterfølgende snakket sammen ihvertfald en gang om dagen siden da

Søndag tog vi tidligt til Gjern hvor mine forældre og lillebror var i sommerhus. Vi skulle være der to overnatninger. Det var rigtig hyggeligt. Det var på et golfresort hvor der var en masse at lave, badminton, bordtennis, hoppeborg, legeland, badeland, skibakke m.v.
Desværre kunne vi ikke tage i badeland med Liva pga. hendes "skjoldknapper", det ville hun ellers have elsket, men hun fik både hoppet i hoppebprg, leget i legeland og på den store udendørs legeplads. Og Carsten og jeg fik spillet badminton så min arm stadig er øm

Om mandagen begyndte jeg at blive rigtig træt, sov både 1 1/2 time til formiddag og 1 1/2 time til eftermiddag + jeg faldt i søvn kl. 23 og sov til 9!
Da vi kom hjem tirsdag måtte jeg lægge mig på sofaen og så sov jeg ellers bare igen....
I nat var jeg helt sikker på at jeg ikke ville overleve for min næse var fuldstændig stoppet og min mund fuldstændig udtørret af at jeg kun kunne trække vejret den vej..... og ja... jeg er virkelig "mandepyldret" når jeg er syg

Idag har der vist også været feber.... men jeg har bare ikke ville bruge min ferie på at være sengeliggende. Så "dopet" på panodiler og næsespray tog vi ud og kigge på en bil jeg gerne ville have. Det var lidt af en prøvelse at køre med manuelt gear igen, da jeg kun har kørt med automat siden jeg fik kørekort for 1 1/2 år siden. Men bilen var rigtig fin og nu skal den lige synes så kan vi hente den.

Nu er jeg hoppet under dynen... igen igen og venter på at manden kommer op så vi kan se en film.

Liva er frisk igen, men stadig fyldt med skoldkopper, dog er der ved at være sår på de fleste.

Og så bliver i ellers lige spammet med billeder fra vores tur i sommerhus.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

otlitrom

Dejligt I kom afsted. Og Liva ser altså ud til at hygge sig i boblebadet (eller hvad det nu er). Selv med de røde prikker

God bedring til dig!  Så var det desværre din tur til at blive ramt af forbendselsen... Jeg tror I har opbrugt Jeres kvote nu!!

og tak for kigget af de gode billeder

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Liva, hold fest hun er blevet en stor pige hva???? og det hår det, det smukkeste krøller!!!!!!

det lyder til at i har haft nogle dejlige dage!

og kan du så sende den snotnæse til langtbortistan!

Anmeld

23. februar 2011

anna-jonas

Der er rigtig skønt, der i Søhøj landet...........................vi var der i en forlænget weekend forrige sommer, da Jans onkle blev 65 år. Vi boede i det helt store og nybyggede huse, lidt uden for "resortet".

Skønne billeder, af en smuk Liva.......................selv med skjoldknapper.

Hvad er der lige med dig?? Synes du går og skranter lidt.

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Skønne billeder af Liva, hun er simpelthen så køn!!

Dejligt I har haft nogle gode feriedage, og tillykke med de nye biler!

Rigtig god bedring til dig, håber du snart er frisk igen!

Anmeld

24. februar 2011

ooo

Det lyder og ser ud til at have været en rigtig hyggelig vinterferie, LIva ligner i hvert fald en der hygger sig max.

Det er bare ærgerligt at I skal have så meget sygdom hos jer. Det er helt i orden at blive mandesyg med forkølelse, for det er altså træls at være tilstoppet, nyse og pudse næse hele tiden.

Jeg elsker at se billeder af Liva, hun er så fin en pige med de krøller. Lige ud af en bog fra 1800-tallet.

Anmeld

24. februar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Ja vores vinterferie startede i fredags.... Og er sådan set gået ok...

Carsten og hans bror var på Sjælland og hente en Landrover som han skulle have at "lege med" Det er en gammel sag, 35 år så det er en veteran. Hans bror er vild med landrovere og har selv to, så han var vist ret vild for at komme med og de har da også efterfølgende snakket sammen ihvertfald en gang om dagen siden da

Søndag tog vi tidligt til Gjern hvor mine forældre og lillebror var i sommerhus. Vi skulle være der to overnatninger. Det var rigtig hyggeligt. Det var på et golfresort hvor der var en masse at lave, badminton, bordtennis, hoppeborg, legeland, badeland, skibakke m.v.
Desværre kunne vi ikke tage i badeland med Liva pga. hendes "skjoldknapper", det ville hun ellers have elsket, men hun fik både hoppet i hoppebprg, leget i legeland og på den store udendørs legeplads. Og Carsten og jeg fik spillet badminton så min arm stadig er øm

Om mandagen begyndte jeg at blive rigtig træt, sov både 1 1/2 time til formiddag og 1 1/2 time til eftermiddag + jeg faldt i søvn kl. 23 og sov til 9!
Da vi kom hjem tirsdag måtte jeg lægge mig på sofaen og så sov jeg ellers bare igen....
I nat var jeg helt sikker på at jeg ikke ville overleve for min næse var fuldstændig stoppet og min mund fuldstændig udtørret af at jeg kun kunne trække vejret den vej..... og ja... jeg er virkelig "mandepyldret" når jeg er syg

Idag har der vist også været feber.... men jeg har bare ikke ville bruge min ferie på at være sengeliggende. Så "dopet" på panodiler og næsespray tog vi ud og kigge på en bil jeg gerne ville have. Det var lidt af en prøvelse at køre med manuelt gear igen, da jeg kun har kørt med automat siden jeg fik kørekort for 1 1/2 år siden. Men bilen var rigtig fin og nu skal den lige synes så kan vi hente den.

Nu er jeg hoppet under dynen... igen igen og venter på at manden kommer op så vi kan se en film.

Liva er frisk igen, men stadig fyldt med skoldkopper, dog er der ved at være sår på de fleste.

Og så bliver i ellers lige spammet med billeder fra vores tur i sommerhus.

ej nu må den sygdom hos jer sku stoppe!!!! 

men hvor er liva skøn og hvor ser det hyggeligt ud. hvilken bil skal du have??

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Dejligt I kom afsted. Og Liva ser altså ud til at hygge sig i boblebadet (eller hvad det nu er). Selv med de røde prikker

God bedring til dig!  Så var det desværre din tur til at blive ramt af forbendselsen... Jeg tror I har opbrugt Jeres kvote nu!!

og tak for kigget af de gode billeder

Ja det var skønt og Liva hyggede sig rigtig... der var spabad i sommerhuset så det måtte jo prøves

Og ja.. vi havde jo ellers lovet hinanden "ikke mere sygdom i 2011!"...

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Liva, hold fest hun er blevet en stor pige hva???? og det hår det, det smukkeste krøller!!!!!!

det lyder til at i har haft nogle dejlige dage!

og kan du så sende den snotnæse til langtbortistan!

Ja hun er blevet en stor pige... faktisk hele 3 1/2 år (præcis idag )

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Der er rigtig skønt, der i Søhøj landet...........................vi var der i en forlænget weekend forrige sommer, da Jans onkle blev 65 år. Vi boede i det helt store og nybyggede huse, lidt uden for "resortet".

Skønne billeder, af en smuk Liva.......................selv med skjoldknapper.

Hvad er der lige med dig?? Synes du går og skranter lidt.

Ja der var rigtig skønt og jo næsten ingen mennesker på den tid af året.
Vi boede i nogle sorte huse.... de virkede ret nye... med 3 soveværelser.

Jeg har været forkølet siden november... men det er de to andre herhjemme der har været sådan rigtig syge på skift... en forkølelse kan man klare... men typisk at det så lige er i ens ferie at det udvikler sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.