Ja vores vinterferie startede i fredags.... Og er sådan set gået ok...
Carsten og hans bror var på Sjælland og hente en Landrover som han skulle have at "lege med"
Det er en gammel sag, 35 år så det er en veteran. Hans bror er vild med landrovere og har selv to, så han var vist ret vild for at komme med og de har da også efterfølgende snakket sammen ihvertfald en gang om dagen siden da 
Søndag tog vi tidligt til Gjern hvor mine forældre og lillebror var i sommerhus. Vi skulle være der to overnatninger. Det var rigtig hyggeligt. Det var på et golfresort hvor der var en masse at lave, badminton, bordtennis, hoppeborg, legeland, badeland, skibakke m.v.
Desværre kunne vi ikke tage i badeland med Liva pga. hendes "skjoldknapper", det ville hun ellers have elsket, men hun fik både hoppet i hoppebprg, leget i legeland og på den store udendørs legeplads. Og Carsten og jeg fik spillet badminton så min arm stadig er øm 
Om mandagen begyndte jeg at blive rigtig træt, sov både 1 1/2 time til formiddag og 1 1/2 time til eftermiddag + jeg faldt i søvn kl. 23 og sov til 9!
Da vi kom hjem tirsdag måtte jeg lægge mig på sofaen og så sov jeg ellers bare igen....
I nat var jeg helt sikker på at jeg ikke ville overleve for min næse var fuldstændig stoppet og min mund fuldstændig udtørret af at jeg kun kunne trække vejret den vej..... og ja... jeg er virkelig "mandepyldret" når jeg er syg 
Idag har der vist også været feber.... men jeg har bare ikke ville bruge min ferie på at være sengeliggende. Så "dopet" på panodiler og næsespray tog vi ud og kigge på en bil jeg gerne ville have. Det var lidt af en prøvelse at køre med manuelt gear igen, da jeg kun har kørt med automat siden jeg fik kørekort for 1 1/2 år siden. Men bilen var rigtig fin og nu skal den lige synes så kan vi hente den.
Nu er jeg hoppet under dynen... igen igen og venter på at manden kommer op så vi kan se en film.
Liva er frisk igen, men stadig fyldt med skoldkopper, dog er der ved at være sår på de fleste.
Og så bliver i ellers lige spammet med billeder fra vores tur i sommerhus.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld