Hjælp til gode børnebøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

twinboys

Hej jeg vil gerne have lidt hjælp til gode børnebøger til drenge fra 5år...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

fam.4xc

Hvad med de nye; Lige børn leger bedst med Ole og Karla fra Kaj og Andrea eller Gitte og Carsten fra Gitte og Carstens filmballade???

Anmeld

2. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Så kan jeg anbefale deg å købe.Gyldendals store fortællebog som heter,og så er det godnat. Den er så fin, fyllt med sanger, rim og historier.

På bilka har dem mange fine billige bøger..sist uge fant jeg noen hefter til 20kr om hvordan lære klokken, hvordan lære å tælle og hvordan lære matematikk(den siste må jeg spare litt på)

Vi har også købt den store magibog og den store piratbog..

MVH Linda...

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

Hvad med de nye; Lige børn leger bedst med Ole og Karla fra Kaj og Andrea eller Gitte og Carsten fra Gitte og Carstens filmballade???

Tusind tak søde...

Dem må vi lige kigge på...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Så kan jeg anbefale deg å købe.Gyldendals store fortællebog som heter,og så er det godnat. Den er så fin, fyllt med sanger, rim og historier.

På bilka har dem mange fine billige bøger..sist uge fant jeg noen hefter til 20kr om hvordan lære klokken, hvordan lære å tælle og hvordan lære matematikk(den siste må jeg spare litt på)

Vi har også købt den store magibog og den store piratbog..

MVH Linda...

Tusind tak ja har tit købt bøger på tilbud i bilka men har brug for nogle idéer til nogle i kender og kan anbefale...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

tascia

den dag gustavs tæer voksede ind i himlen.

sød fortælling om gustav som ikke kan sige R :-)

ellers er der måske nogle ideer her

http://www.litteratursiden.dk/sw4080.asp

//Natascia

Anmeld

2. oktober 2008

Tullebobs

Jeg vil bare sige: Flunkerne! Det er de sejeste bøger - lidt ala find Holger, men der er bare meget mere indhold og flere opgaver i disse bøger - mine store nevøer elsker dem.

Prøv ellers at læse noget af Kim Fupz Aakeson - han er så sjov og finurlig. Og Jakob Martin Strid - skøre tegninger og fantastiske rim.

(H) fra Trine

Anmeld

2. oktober 2008

Anne

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Hejsa
Jeg vil helt klart anbefale Elektriske Heidi af Elisabeth G. Nielsen. Den er fuld af skønne skøre tanker, som min søn synes er for fede!

Ellers er Flunkerne også det store hit hos os :)

KH
Anne

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Tullebobs skriver:

Jeg vil bare sige: Flunkerne! Det er de sejeste bøger - lidt ala find Holger, men der er bare meget mere indhold og flere opgaver i disse bøger - mine store nevøer elsker dem.

Prøv ellers at læse noget af Kim Fupz Aakeson - han er så sjov og finurlig. Og Jakob Martin Strid - skøre tegninger og fantastiske rim.

(H) fra Trine

Tusind tak...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Anne skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Hejsa
Jeg vil helt klart anbefale Elektriske Heidi af Elisabeth G. Nielsen. Den er fuld af skønne skøre tanker, som min søn synes er for fede!

Ellers er Flunkerne også det store hit hos os :)

KH
Anne

Tusind tak det må vi kigge på...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.