Vov vov siger hunden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Dictes mor

Hold op hvor er det vildt, min lille pige bliver lige straks et år, og ikke nok med det, der sker bare så meget med hende. Hun går selv rundt til alting, og det er helt vildt dejligt, og meget nemmere end da hun kravlede, for det er ligesom om hun bedre kan slappe af, nu hvor hun har lært det. Hun er også begyndt at øve sig på at sige ord, det er meget stort synes jeg. Vi var idag ude at handle i en jagtbutik, hvor de har en hund, og da Dicte ser den, smiler hun, peger og siger vov. Og mor her var lige ved at revne, det var så fint. Hun er også begyndt at øve sig i at sige Molly (det siger vi jo meget herhjemme) og Nana (kusinen) det er helt på plads nu. Så nu er vi bare spændte på, hvornår hun begynder at sige mor og far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

msax

det er så VILDT når de siger deres ord - man bliver så stolt af de små størrelser

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

Hvor er hun dygtig, hun er jo ved at blive en stor pige

Anmeld

23. februar 2011

lion

Dictes mor skriver:

Hold op hvor er det vildt, min lille pige bliver lige straks et år, og ikke nok med det, der sker bare så meget med hende. Hun går selv rundt til alting, og det er helt vildt dejligt, og meget nemmere end da hun kravlede, for det er ligesom om hun bedre kan slappe af, nu hvor hun har lært det. Hun er også begyndt at øve sig på at sige ord, det er meget stort synes jeg. Vi var idag ude at handle i en jagtbutik, hvor de har en hund, og da Dicte ser den, smiler hun, peger og siger vov. Og mor her var lige ved at revne, det var så fint. Hun er også begyndt at øve sig i at sige Molly (det siger vi jo meget herhjemme) og Nana (kusinen) det er helt på plads nu. Så nu er vi bare spændte på, hvornår hun begynder at sige mor og far

Hvor er hun da bare super dygtig

Anmeld

23. februar 2011

oo

aaaaaij! tænk det er et år siden. det er faktisk lidt sjovt, for det betyder, at jeg lige havde fundet ud af jeg var gravid kort før du fødte, og kort før jeg fødte, fandt Kitty ud af, at hun var gravid  eet mirakel afløser et andet

Hilsen moar'en der slet ikke kan forestille sig, at der nogensinde skal komme RIGTIGE ord ud af barnet

Anmeld

24. februar 2011

ooo

Hun er ved at blive en stor pige, hende Dicte.

Men dejligt at hun er ved at kunne snakke lidt, det må være rart at kunne kommunikere med sit barn.

Anmeld

24. februar 2011

Ni-ko-li-ne

store smukke Dicte!!!!!

nej, tiden den går bare stærkt, og de små udvikler sig helt vildt!!!

Anmeld

24. februar 2011

ChatH

Dictes mor skriver:

ihhh hvor går det bare stærkt... men hvor er hun dygtig

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

Uhh det er så fedt når de begynder at snakke!!! Det åbner en helt ny verden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.