Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bestod sgu.
Jeg er nu uddannet cand. mag. historie, og er arbejdsløs. Livet er skøøøønt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpestort tillykke!!!
Hvad kan man arbejde som med den uddannelse? Er fuldstændig uvidende om sådan noget...
Tillylkke så skal du bare ud og søge landet slidt
AnneBJ skriver: Kæmpestort tillykke!!! Hvad kan man arbejde som med den uddannelse? Er fuldstændig uvidende om sådan noget...
Jeg tror godt at jeg vil være gymnasielærer, men der er ret mange muligheder, både indenfor det private og det offentlige.
Ihhh, jeg er glad.
Vingummien skriver: Tillylkke så skal du bare ud og søge landet slidt
Tusind tak.
Jeg tror lige at jeg bager min baby færdig, og så skal der findes arbejde.
Metchen skriver: Tusind tak. Jeg tror lige at jeg bager min baby færdig, og så skal der findes arbejde.
Det var egentlig nok en god ide. Er nok ikke så stor chance for at få noget
Metchen skriver: Jeg tror godt at jeg vil være gymnasielærer, men der er ret mange muligheder, både indenfor det private og det offentlige. Ihhh, jeg er glad.
Ih hvor er det dejligt for dig!!
SÅDAN mette - hvor er du sej...
TILLYKKE i bunken med alle os andre arbejdsløse akademikerer...
er den "bare" godkendt eller har du været oppe og forsvare den? Jeg er sku stolt af dig...
msax skriver: SÅDAN mette - hvor er du sej... TILLYKKE i bunken med alle os andre arbejdsløse akademikerer... er den "bare" godkendt eller har du været oppe og forsvare den? Jeg er sku stolt af dig...
Det er bare min forhåndsgodkendelse jeg har fået, så venter stadig på den endelige karakter. Og det skal ikke forsvares, det gør vi ikke på humaniora.
Metchen skriver: Det er bare min forhåndsgodkendelse jeg har fået, så venter stadig på den endelige karakter. Og det skal ikke forsvares, det gør vi ikke på humaniora.
ihh, hvor spændende... nyd at du ved at du er færdig selvom det er uden karakter... jeg kan forestille mig at du kan mærke at tyngden på skulderne er lettet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128