Projekt baby snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Anonym trådstarter

Jeg bliver nød til at skrive det her anno, da vi ikke har fortalt det til familie endnu.

Vi er blevet enige, efter mange måneders snakken, om at vores søn skal være storebror. (L) Så jeg smider mine P-piller om 4 dage. Når jeg er færdig med den pakke jeg er i gang med. og så må vi se hvad der sker.

Skulle bare lige ud med det. og kan ikke fortælle det til familie da min mand synes vi skal vente til jeg er gravid med at fortælle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

twinboys

Anonym skriver:

Jeg bliver nød til at skrive det her anno, da vi ikke har fortalt det til familie endnu.

Vi er blevet enige, efter mange måneders snakken, om at vores søn skal være storebror. (L) Så jeg smider mine P-piller om 4 dage. Når jeg er færdig med den pakke jeg er i gang med. og så må vi se hvad der sker.

Skulle bare lige ud med det. og kan ikke fortælle det til familie da min mand synes vi skal vente til jeg er gravid med at fortælle det.

Åhhh det bliver spændende... Gode stunder med manden alle vegne:$:$:$

Held og lykke til og glæder mig til at høre dig fortælle at nu er der en lille pus i maven(L)(L)(L)

Held og lykke til...

Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

2. oktober 2008

M&F&C

Held og lykke :)

(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Anonym skriver:

Held og lykke til og glæder mig til at høre dig fortælle at nu er der en lille pus i maven(L)(L)(L)

Held og lykke til...

Majbritt(H)(H)(H)

Mange tak for det. Jeg glæder mig også helt tl jeg ikke behøver at være anno mere.

Anmeld

2. oktober 2008

Anonym trådstarter

MaleneP skriver:

Held og lykke :)

(H)

Tak:)

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Anonym skriver:

twinboys skriver:

Anonym skriver:

Held og lykke til...

Majbritt(H)(H)(H)

Mange tak for det. Jeg glæder mig også helt tl jeg ikke behøver at være anno mere.

Og vi glæder os til at fejre det med dig og vide hvem du er:):)
Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Lykke til med prøvingen:D:D

MVH LInda:P

Anmeld

2. oktober 2008

moniquesmor

uha held og lykke med en masse hygge med manden..
og håber snart der kommer en lille blob;)(L)

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jamen jeg kan da kun ønske jer god arbejdslyst ;) :D

(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

Ih hvor dejligt og spændende(L)

Held og lykke med det.

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.