gravid og MEGET slem forkølelses.. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.699 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Saka

Hejsa.

Som det fremgår af overskriften så er jeg meget slem forkølet. snottet og mine øjne løber i vand og svier.. er der noget jeg må tage af piller eller næsespray or anything??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Saka

ingen der kan hjælpe??

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Det kommer an på din egen overbevisning... De to gange jeg har været megaforkølet under graviditeten har jeg holdt mig til kamillethe, vichsbolcher, dampbade (for at lave luft i næsen), varme bade og så sofa, dyne og film... 

God bedring!

Anmeld

23. februar 2011

LC

Ring og spørg din læge.

Men jeg vil også hvis det er muligt holde mig fra alt medicin når jeg er gravid.

Nu kan jeg ikke se hvor langt du er henne, men du skal tænke over hvis du døjer med halsbrand og for meget syre i maven, så må du ikke drikke for meget the..... Bare et godt råd fra egen erfaring, var syg, snottet og havde ondt i halsen, så the var dejligt smertelindrende, men kastede op hele natten, fordi jeg fik alt for meget syre i maven af det. Men det er mest i slutningen af graviditeten det er et problem.  

Anmeld

23. februar 2011

Kløver

Saka skriver:

Hejsa.

Som det fremgår af overskriften så er jeg meget slem forkølet. snottet og mine øjne løber i vand og svier.. er der noget jeg må tage af piller eller næsespray or anything??

Desværre led selv meget af forkølelse i min graviditet, og der er intet man kan få, til sidst var jeg ved special læge og fik dog en special næsespray, men tager min 8 dage før man får en virkning, og var binyrebarkhormon, synes dog ikke det hjalp synderligt. Jeg var så også konstant forkølet i ca 5 mdr. måske din læge har nogle gode råd, eller øjendråber(alm saltvand) kan hjælpe på øjnene, du må forresten godt bruge saltvandsdråber til næsen ( fås også som spray) det kan måske hjælpe dig lidt

god bedring

Anmeld

23. februar 2011

Malthes mor

Saltvandsdråberne kan også fåes som næsespray. Den fåes på apoteket i håndkøb. Brugte den selv under min sidste graviditet, og for mig hjalp den.

Anmeld

23. februar 2011

Mormilla

Saka skriver:

Hejsa.

Jeg plejer at få nogen saltvands dråber... Det sørger for at der ikke er noget snot der sætter sig fast så man får bihulebetændelse.. Virker lidt som en næse spray...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.