Så er dagens bageri færdig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

lion

Nej hvor er jeg bare smadret i hovedet og krop.

Sikke en dag, (kun mere besværligt af en stoppet vask).

Jeg skulle i dag i gang med at lave lagkagebunde til på søndag.

Klokken 10 gik jeg i gang og jeg var færdig med den sidste bund kl. 15.48.

Jeg har så været i mit køkken i 6 timer for at lave 9 lagkagebunde, en gang blåbærmousse og en gang jordbærmousse.

Jeg fik også lavet 6 hvide roser og et par grøne frøer i fontant.

Men det er squ ikke helt let at bage, når man ikke må bruge sin køkkenvask.

Godt der ikke er lang tid til børnene skal sove, jeg går nok selv ret tidligt i seng.

Har lagt et par billeder ind. Der er af mit komfur da jeg startede og da jeg sluttede... Et billede af de fleste lagkagebunde og et af de bamsetumlinger der skal være på den ene kage.

p.s Jeg fik i går inden børnehentning, syet et par bukser til Cassandra og en kjole i str. 2 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

lion

Jeg glemte helt tøjet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Nej hvor er jeg bare smadret i hovedet og krop.

Sikke en dag, (kun mere besværligt af en stoppet vask).

Jeg skulle i dag i gang med at lave lagkagebunde til på søndag.

Klokken 10 gik jeg i gang og jeg var færdig med den sidste bund kl. 15.48.

Jeg har så været i mit køkken i 6 timer for at lave 9 lagkagebunde, en gang blåbærmousse og en gang jordbærmousse.

Jeg fik også lavet 6 hvide roser og et par grøne frøer i fontant.

Men det er squ ikke helt let at bage, når man ikke må bruge sin køkkenvask.

Godt der ikke er lang tid til børnene skal sove, jeg går nok selv ret tidligt i seng.

Har lagt et par billeder ind. Der er af mit komfur da jeg startede og da jeg sluttede... Et billede af de fleste lagkagebunde og et af de bamsetumlinger der skal være på den ene kage.

p.s Jeg fik i går inden børnehentning, syet et par bukser til Cassandra og en kjole i str. 2 år

Der har da været fuld knald på

Fedt tøj

Anmeld

23. februar 2011

anna-jonas

Sikke produktiv du er.....................med hjemmelavede bunde og alting. Glæder mig til at se resultatet, når kagerne er færdige. Hvor mange bliver i til Julius' fødselsdag?? Fine sager du har syet der.................Passer bukserne så under kjolen, eller hvad??

Vi skal også holde fødselsdag på lørdag................for både Jonas og Ida. Det bli'r til kagebord, varm kakao og boller....................og så en håndbajer og en hotdog til at skrubbe af på.

Anmeld

23. februar 2011

msax

hold da op... det sætter min dag lidt i perspektiv. Jeg har så absolut ingen ting lavet. Malte og jeg har "bare" nusset rundt i vores egen lille bobbel og sovet længe til middag...

glæder mig til at se de færdige kager

Anmeld

23. februar 2011

lion

Vingummien skriver:

Der har da været fuld knald på

Fedt tøj

J, men jeg er jo ikke hjemem i morgen, og de t skal jo være færdige på lørdag.

Mange tak

Anmeld

23. februar 2011

lion

anna-jonas skriver:

Sikke produktiv du er.....................med hjemmelavede bunde og alting. Glæder mig til at se resultatet, når kagerne er færdige. Hvor mange bliver i til Julius' fødselsdag?? Fine sager du har syet der.................Passer bukserne så under kjolen, eller hvad??

Vi skal også holde fødselsdag på lørdag................for både Jonas og Ida. Det bli'r til kagebord, varm kakao og boller....................og så en håndbajer og en hotdog til at skrubbe af på.

Mange tak, men det er jo snart tilbage til arbejdet.

Jo lidt produktiv, men i min familie er der tradition får at, barnet må lege med sin(helst egen) lagkage, når man bliver 1 år. Jeg havde ikke noget valg i at skulle lave bundene selv, der er ÆG i dem man købe og det kan Julius jo ikke tåle.

Det kunne man godt, altså sætte bukser under kjolen. Men Cassandra vokser for hurtig, for kjolen gik hende til lige under numsen, så jeg tror jeg sælger den eller giver den væk.

Vi bliver 30 til Julius fødselsdag. Her får de lagkage, boller, kakao, muffins og aftensmad

Hvornår er det nu Ida har føs'dag. Jeg ved hvornår Jonas har.

Anmeld

23. februar 2011

lion

msax skriver:

hold da op... det sætter min dag lidt i perspektiv. Jeg har så absolut ingen ting lavet. Malte og jeg har "bare" nusset rundt i vores egen lille bobbel og sovet længe til middag...

glæder mig til at se de færdige kager

Forskellen er måske også at jeg skal til at holde fødselsdag og skal ha lavet forskellige ting, og helst når de 2 små ikke er hjemme.

Jeg skal nok sætte billeder ind når det er.

Anmeld

23. februar 2011

anna-jonas

lion skriver:

Mange tak, men det er jo snart tilbage til arbejdet.

Jo lidt produktiv, men i min familie er der tradition får at, barnet må lege med sin(helst egen) lagkage, når man bliver 1 år. Jeg havde ikke noget valg i at skulle lave bundene selv, der er ÆG i dem man købe og det kan Julius jo ikke tåle.

Det kunne man godt, altså sætte bukser under kjolen. Men Cassandra vokser for hurtig, for kjolen gik hende til lige under numsen, så jeg tror jeg sælger den eller giver den væk.

Vi bliver 30 til Julius fødselsdag. Her får de lagkage, boller, kakao, muffins og aftensmad

Hvornår er det nu Ida har føs'dag. Jeg ved hvornår Jonas har.

Ida fylder 2 år d. 1 marts....................................selvom hun egentlig først skulle være ankommet d. 5 april.

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

det er sgu godt kæmpet Helene!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.