Er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mka

Jeg har hele dagen haft sådan lidt halv ondt i underlivet, og faktisk bare troet det var fordi jeg havde svært ved at komme af med vandet.

Men altså de sidste par timer får jeg sådan nogle smerter i underlivet og om i lenden, (nærmest som et bælte rundt) de gør lige hurtig ondt og så går det over igen. Kan det være veerne der er på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lisette 84

Jep.... Det lyder som veer...

Dengang jeg oplevede rigtige veer for første gang, føltes det også sådan....  Det gik fra at gøre ondt, til at være mere sådan som du beskriver..... De kommer og går...  Jeg kunne pludselig ikke rigtig sidde stille mere.... Jeg vred mig rundt i sofaen.. Haha

En god ide jeg vil give videre er at prøve at se om du kan få sovet og spist......inden det pludselig gør rigtig ondt..

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. februar 2011

malenecl

Krydser for det er veer!

Anmeld

23. februar 2011

Mka

Lisette 84 skriver:

Jep.... Det lyder som veer...

Dengang jeg oplevede rigtige veer for første gang, føltes det også sådan....  Det gik fra at gøre ondt, til at være mere sådan som du beskriver..... De kommer og går...  Jeg kunne pludselig ikke rigtig sidde stille mere.... Jeg vred mig rundt i sofaen.. Haha

En god ide jeg vil give videre er at prøve at se om du kan få sovet og spist......inden det pludselig gør rigtig ondt..

Held og lykke med det hele

Okay tak.. Ja det gør rigtig ondt men kun ca i 30 sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.