Puslebord søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.413 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Nadia Foged

Hej piger/damer

Jeg søger et puslebord (gerne i nærheden af lemvig, holstebro/herning) ikke dem med hjul under hvorpå der er tre plader - helst lidt mere stabilt med plads i

Giv forslag hvis i står med et, eller kender nogle der har et de skal af med?

Skulle have hentet et i weekenden, men der blev man godt nok brændt godt og grundigt hårdt af

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

sbs78

Jeg har et til salg. Bor godt nok i Kolding.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

Nadia Foged

sbs78 skriver:

Rigtig flot faktisk, men er desværre for langt væk

Anmeld

28. februar 2011

Nadia Foged

søger stadig...

Anmeld

28. februar 2011

Enayia

jeg har en du gerne må få. det er ikke en fancy en af bestemt mærke. Det er en ganske alm standard med puslepude og en stor hylde under bordet. Vi bor i Hodsager.

Knus Enayia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2011

Kofoed.

sbs78 skriver:

Hvad tænker du af pris? bor selv i Kolding syd.

Anmeld

3. marts 2011

sbs78

Kofoed33 skriver:

Hvad tænker du af pris? bor selv i Kolding syd.

Hejsa vi har desværre valgt at tage det med os, til Ribe som vi lige er flyttet til.

Anmeld

3. marts 2011

De3Guldklumper

Jeg har også et  tilsalg 700 kr..

Det er ikke så stort et skrummel da bordpladen ikke rager så langt ud bagpå - der kan lige stå en pakke bleer så det er helt perfekt.

Der har dog lagt noget fugtigt på bordpladen som vi ikke har opdaget i tide så lidt af malingen er gået af men med puslehynden på så ses det ikke Vi bor i Silkeborg så du er velkommen forbi hvis det er.. Du kan også skrive din mail så kan jeg sende flere billeder 

Anmeld

8. marts 2011

Nadia Foged

Enayia skriver:

jeg har en du gerne må få. det er ikke en fancy en af bestemt mærke. Det er en ganske alm standard med puslepude og en stor hylde under bordet. Vi bor i Hodsager.

Knus Enayia

Hvordan har du haft det med der var så åbent under selve bordet? Har du haft nogle kurve stående til de forskellige ting?

Anmeld

8. marts 2011

Enayia

Nadia Foged skriver:

Hvordan har du haft det med der var så åbent under selve bordet? Har du haft nogle kurve stående til de forskellige ting?

Ja man kan få mange flotte kurve til at komme sagerne i, både i flet og plastic Havde skam stadig brugt den hvis ikke vi var blevet foræret en anden, med 2 hylder dog også åbne som denne, ellers, magen til Men kan ikke nænne at smide den ud .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.