Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det et godt billede... og super sødt af din fætter at male det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMor10 skriver: Jeg har ikke snakket med min fætter siden august, og før det har vores forhold været rigtig anspændt, (han fik en meget jaloux kæreste) men så her igår tagger han mig på et billede på facebook. det er så et billede af mig og min søn som han har malet, og det ligner så godt ! jeg fik så en lille note med >> Jeg har simpelthen savnet jer så meget at jeg har malet dette. ville lige dele hans værk med jer, og self original billedet
Jeg har ikke snakket med min fætter siden august, og før det har vores forhold været rigtig anspændt, (han fik en meget jaloux kæreste) men så her igår tagger han mig på et billede på facebook. det er så et billede af mig og min søn som han har malet, og det ligner så godt ! jeg fik så en lille note med >> Jeg har simpelthen savnet jer så meget at jeg har malet dette.
ville lige dele hans værk med jer, og self original billedet
FLOT!!
Wouw!!
Sikke et fedt billede.. og at det så er tegnet fordi han har savnet gør det bare endnu mere fedt..
Du/i må betyde noget for ham..dejligt med sådan en fætter...
Knus D.
Nårh det var da virkelig sødt af ham synes jeg
sikke en dejlig fætter du har og talentfuld
hvor er det dog sødt gjort det har han da også gjort rigtig godt..
Tina
Sikke en sød måde at begynde at snakke med jer igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128