Anonym skriver:
mig og min kæreste satte projekt baby igang i juni mdr sidste år, og det er lykkedes os at blive gravide en gang men det endte desværre i en spontan abort hvilket vi begge er enormt kede af men så her forleden og igår har jeg sådan prøvet og spørge indtil hvad han synes om at prøve igen fra næste måned af hvis man kan sætte det sådan men får bare et koldt svar "hvorfor vi taber det jo alligevel". Jeg tænker så mit?
Det var ham selv der forslog det i juni måned sidste år om vi ikke skulle prøve at få et barn, havde selv gået med tanken men havde ikke tænkt videre over at nævne det for ham fordi jeg var bange for hans reaktion.
Vi er begge unge og er økonomisk og lign klar på barn og jeg selv føler mig også parat.
Vi har begge gået og været bange for at vi ikke kunne få børn overhovedet men da det endelig lykkedes os blev vi bare så glade og vi blev sønder knuste da vi fik at vide at der ikke var noget tilbage overhovedet
.
Jeg ved at grunden måske er at det er for tidligt endnu, det os fint nok. Men ville ønske han kunne sige det til mig at han ikke er parat til at prøve endnu. Jeg bliver jo endnu mere såret og ked af at han kommer med sådan et svar direkte kylet ind i hovedet på mig da vi snakkede om det. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre? Har ladet det ligge fordi jeg bliver så ked af det og begynder at stortude fordi jeg simpelthen er så vred over det han sagde! kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal spørge ham om det er fordi han ikke er parat? For han skal selvfølgelig ikke gøre det bare for min skyld
der skal to til tango.
Hvad ville i gøre? Please kom med gode råd for at bange for at få dummet mig.
Det lyder til at det virkelig har taget hårdt på ham at i mistede, hvilket jo er fuldt forståeligt. Puha ja...
Nå men hvis du har svært ved at konfrontere ham direkte med det, uden at blive for ked af det og vred, så prøv at skriv et lille brev til ham. Hvor du forklarer at det har virkelig gjort dig ked af, at han sagde det på den måde og at du gerne vil at i kan snakke om hvad i skal/ikke skal ?
Måske det kan hjælpe 
Anmeld