hvordan er følelsen når barnet afleveres i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

dollygirl

Hej jeg vil gerne hører hvordan i har det når i aflevere jeres guldklumpe til dagpleje, vuggestue ?

Jeg drømmer tit at min søn bliver slået i vuggestuen eller græder konstant og har det skidt ..  selvom han er kun 4 måneder snart .. og skal starte først når han er 9 måneder .. men alligevel er jeg meget bekymret for hvordan han kommer til at ha det. og om de kommer til at passe ham ordentligt årh ..

er det ikk mega hårdt at ha sit barn passet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

SiLiMiMa

Hej jeg vil gerne hører hvordan i har det når i aflevere jeres guldklumpe til dagpleje, vuggestue ?

Jeg drømmer tit at min søn bliver slået i vuggestuen eller græder konstant og har det skidt ..  selvom han er kun 4 måneder snart .. og skal starte først når han er 9 måneder .. men alligevel er jeg meget bekymret for hvordan han kommer til at ha det. og om de kommer til at passe ham ordentligt årh ..

er det ikk mega hårdt at ha sit barn passet ?

jo, det er skide hårdt... synes jeg

derfor er der også MEGET vigtigt at du er 100% tryg ved den/dem der skal passe dit barn.

Og det tager selvfølgelig lidt tid, da man jo ikke kender dagplejer eller personalet i børnehave/vuggestue i starten....

...... Heise

PS: kender så intet til vuggestue, da vi kun har haft børnene i dagpleje....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.