Ikke sjovt, men så alligevel sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Carina1977

Som mange af jer ved, så havde jeg en MA i den her måned. Det var selvfølgelig tragisk og skide hårdt, men jeg er heldigvis kommet over det igen, og tænker ikke så meget over det længere.

Min søn havde nået at fortælle nogle kammerater at jeg var blevet gravid, og han måtte så idag fortælle dem at det ikke blev til noget alligevel.

Idag havde han så den ene af kammeraterne hjemme, og han kom så ind i stuen til mig og sagde at han synes det var synd for mig. Rigtig sødt af ham

Nå men de gik så indad mod Marks værelse, og jeg kunne så høre kammeraten spørge Mark ad om den lå død inde i min mave. Hvortil Mark så svarede: Nej den er jo kommet ud med afføringen

Der er vist lidt anatomi, der skal forklares overfor ham

Selvom det her har været dybt tragisk for mig, så kunne jeg virkelig ikke lade være med at grine for mig selv, da jeg hørte den forklaring fra ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

roenlund

hvor var det sødt af knægten at kondolere... men den med afføringen fik mig altså til at grine

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

Hvor din knægt kær

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Hehe ja han er dejlig

Han er 10 år og ved udemærket godt hvordan små babyer bliver til, så jeg troede egentlig at han godt vidste, at de så også kom ud den samme vej igen.

Men okay....maden ryger jo den ene vej og kommer ud den anden vej. Så det kan måske godt være indviklet for selv en 10-årig haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.