rejse i (næsten) slutningen graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Mit spørgsmål er: Jeg er sat til midt. september, men har en planlagt ferie i juli. Flyveturen kommer ikke til at vare mere end 3 en halv time hver vej.

kender i til regler herom?? har været lidt inde på lufthansa's hjemmeside(da det er dem vi skal flyve med) men kan ik rigtitg finde noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

MariaJ

Alle flyselskaber har forskellige regler, så du bliver nok nødt til at ringe og checke med Lufthansa, hvis de ikke skriver noget om det. Dog har dog indtryk af at man som regel kan komme med til omkring uge 36-37, hvis turen kun er på få timer. SAS har uge 38 som grænse på rejser indenfor skandinavien. Vær opmærksom på at man kan komme ud for at skulle have en lægeerklæring, der bekræfter at graviditeten forløber normalt. Det havde jeg til SAS da jeg fløj i uge 36.

Anmeld

23. februar 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hej piger.

Mit spørgsmål er: Jeg er sat til midt. september, men har en planlagt ferie i juli. Flyveturen kommer ikke til at vare mere end 3 en halv time hver vej.

kender i til regler herom?? har været lidt inde på lufthansa's hjemmeside(da det er dem vi skal flyve med) men kan ik rigtitg finde noget.

Det er forskelligt fra flyselskab til flyselskab, de har hver deres regler om, hvor langt man må være henne, hvis man skal flyve med dem... Ikke sikkert du kan få lov, så skynd dig at ring til dem...

Håber på det bedste

Anmeld

23. februar 2011

Zibi_84

Hejsa. jeg er sat til d. 26 Juni, og skal flyve 5 timer til Gran Canaria den 2 april. Jeg vil være omkring 7 mdr. på det tidspunkt. Der er absolut INTET i vejen for at tage afsted. Jeg har tjekket i hoved og r.. og Jordmore og læge siger at der intet er i vejen for at tage afsted. Bare luftfartselskabet tager imod dig. Min jordmore sagde at jeg nok skulle tage støtte strømper på under flyveturen, men ellers har det intet at sige. Bare rolig, og god tur;o)

Anmeld

23. februar 2011

Zibi_84

PS. De fleste luftselskaber siger at de ikke tager en med 8 uger før termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.