Min kæreste og jeg har boet sammen i 9 mdr, snart 10 og i starten lå hans mobiltelefon altid fremme på bordet og han bad mig tit om at læse beskeden hvis han fik en imens han var igang med noget.. Jeg måtte gerne låne hans computer dengang da min egen gik i stykker, men nu erh verdagen blevet noget anderledes.. :/
Hans telefon er ALTID i lommen og er sikker på at den ret tit er på lydløs også.. Hans computer har han sat lås på, og jeg måtte ikke låne den en dag hvor min egen af uforklarlige årsager ikke ville tænde.. Når jeg ringer til ham og han er på arbejde synes jeg tit det lyder som om der er en med ham (han kører lastbil), men han nægter det hver gang.. Hvis jeg spørger ind til noget jeg finder mystisk bliver han bare sur og snakker derefter nærmest ikke til mig resten af dagen.. Idag bliver han så sur fordi den lille blev utilfreds imorges fordi morgenmaden ikke kom hurtigt nok.. Jeg skrev til ham om han virkelig elskede mig eller om han bare ikke kunne få sig til at smide mig ud, han svarede bare ja jeg gør skat.. Skrev så at jeg var meget tæt på at flytte, og at jeg ville gøre alvor af det hvis han ikke snart ændrer indstilling til tingene.. Det virker som om han ikke kan overskue den lille og bliver derfor tit irritabel.. han snerrer af mig hele dagen og det er sjældent han siger hej når han kommer hjem fra arbejde.. nogen dage arbejder han meget sent selvom han selv fortæller de andre har tidligere fri, hans løn passer heller ikke med det han siger han arbejder, men som undskyldning for det siger han at chefen tager alle overarbejdstimerne og bruger dem til afspadsering, men ved ikke helt hvad jeg skal tro..
Jeg kan ikke føre en ordentlig samtale med ham uden at han bliver sur og går sin vej, og er ærlig talt ved at være rigtig træt af det, og er ked af det hver eneste dag hvilket jeg kan mærke går udover den lille også.. 
Anmeld