Er han mig utro?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har boet sammen i 9 mdr, snart 10 og i starten lå hans mobiltelefon altid fremme på bordet og han bad mig tit om at læse beskeden hvis han fik en imens han var igang med noget.. Jeg måtte gerne låne hans computer dengang da min egen gik i stykker, men nu erh verdagen blevet noget anderledes.. :/

Hans telefon er ALTID i lommen og er sikker på at den ret tit er på lydløs også.. Hans computer har han sat lås på, og jeg måtte ikke låne den en dag hvor min egen af uforklarlige årsager ikke ville tænde.. Når jeg ringer til ham og han er på arbejde synes jeg tit det lyder som om der er en med ham (han kører lastbil), men han nægter det hver gang.. Hvis jeg spørger ind til noget jeg finder mystisk bliver han bare sur og snakker derefter nærmest ikke til mig resten af dagen.. Idag bliver han så sur fordi den lille blev utilfreds imorges fordi morgenmaden ikke kom hurtigt nok.. Jeg skrev til ham om han virkelig elskede mig eller om han bare ikke kunne få sig til at smide mig ud, han svarede bare ja jeg gør skat.. Skrev så at jeg var meget tæt på at flytte, og at jeg ville gøre alvor af det hvis han ikke snart ændrer indstilling til tingene.. Det virker som om han ikke kan overskue den lille og bliver derfor tit irritabel.. han snerrer af mig hele dagen og det er sjældent han siger hej når han kommer hjem fra arbejde.. nogen dage arbejder han meget sent selvom han selv fortæller de andre har tidligere fri, hans løn passer heller ikke med det han siger han arbejder, men som undskyldning for det siger han at chefen tager alle overarbejdstimerne og bruger dem til afspadsering, men ved ikke helt hvad jeg skal tro..

Jeg kan ikke føre en ordentlig samtale med ham uden at han bliver sur og går sin vej, og er ærlig talt ved at være rigtig træt af det, og er ked af det hver eneste dag hvilket jeg kan mærke går udover den lille også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

camillahej

jeg havde sagt farvel til ham og skredet hvis det havde været min fyr, men jeg finder mig heller ikke i nóget som helst fra fyre har været nok igennem engang med en eks. så!

men held og lykke med det uanset hvad du end gør, men lov mig at tænk på dig selv og dit barn!

Anmeld

23. februar 2011

Swerg

camillahej skriver:

jeg havde sagt farvel til ham og skredet hvis det havde været min fyr, men jeg finder mig heller ikke i nóget som helst fra fyre har været nok igennem engang med en eks. så!

men held og lykke med det uanset hvad du end gør, men lov mig at tænk på dig selv og dit barn!

Anmeld

23. februar 2011

mth1987

øvøv... det kan godt lyde som om han har nogle andre ting at tænke på.

men jeg syntes det er godt du har sagt til ham hvordan du har det, og så håbe på han ændre sig. dog syntes jeg i skal tage snakken hvor i begge er til stede og ikke over sms. og så læg kortene på bordet.

der jo ikke noget ved at være i et forhold hvor man ikke kan snakke sammen og bare går og er sur. heller ikke engang fordi man har et barn sammen. barnet har nok bedre af to glade forældre der bor hver for sig en to sure der bor sammen.

håber alt ender godt. og høre gerne en update

du får hvert fald en herfra

Anmeld

23. februar 2011

B&J

Jeg syntes du skal tage en snak med ham om han gider det her forhold eller ej for så må han blive mere åben over for alle ting. det kan ikke passe der er lås på computeren og telefonen er lydløs der er et eller andet som han ikke fortæller...

hvis han ikke vil lytte uden af blive sur jamen så smut med dig sammen med dit barn..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

camillahej skriver:

men jeg elsker ham jo.. uanset hvor dum og træls han kan være, kan jeg bare ikke komme af med den følelse..

Hvis jeg skal flytte herfra har jeg ingenting, jeg har nogle få møbler, ingen opsparing da det har været umuligt at lave på grund af økonomien.. Jeg er under uddannelse og ved endnu ikke om jeg er berrettiget til SU på grund af en udbetaling for meget sidst jeg stoppede et sted..

Tjaa, rent ud sagt er det hele noget lort lige nu..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

øvøv... det kan godt lyde som om han har nogle andre ting at tænke på.

men jeg syntes det er godt du har sagt til ham hvordan du har det, og så håbe på han ændre sig. dog syntes jeg i skal tage snakken hvor i begge er til stede og ikke over sms. og så læg kortene på bordet.

der jo ikke noget ved at være i et forhold hvor man ikke kan snakke sammen og bare går og er sur. heller ikke engang fordi man har et barn sammen. barnet har nok bedre af to glade forældre der bor hver for sig en to sure der bor sammen.

håber alt ender godt. og høre gerne en update

du får hvert fald en herfra

problemet er bare at han ikke vil snakke med mig så følte mig tvunget til at sende en sms da jeg var taget afsted imorges.. Hvis jeg begynder sådan en snak med ham så går han bare sin vej, eller lader være med at svare eller bliver skide sur..

Anmeld

23. februar 2011

Dorthe1986

Så må du sige til ham, at hvis han virkelig elsker dig, så skal han lytte og ikke blive sur.

Og det kan godt være du elsker ham, men du skal huske at tænke på jeres barn... Det er barnet der har førsteprioriteten og et barn kan udemærket godt fornemme, hvis den ene forælder ikke har overskud til det og kan også fornemme, når mor er ulykkelig... Så tænk på hvad der er bedst for jeres barn

Anmeld

23. februar 2011

mth1987

Anonym skriver:

problemet er bare at han ikke vil snakke med mig så følte mig tvunget til at sende en sms da jeg var taget afsted imorges.. Hvis jeg begynder sådan en snak med ham så går han bare sin vej, eller lader være med at svare eller bliver skide sur..

så siger du til ham når du tager snakken at, hvis ikke han kan være voksen nok til en snak om jeres forhold så det bare slut. ved godt man ikke bare smider et forhold væk. men lyder på dig som om du er "klar" til at pakke dine ting og gå hvis ikke han gør noget. du må jo også gøre det klart hvor frustreret du er, og det jo fordi du elsker ham at i skal ha den snak for at se om forholdet kan "redes"

Anmeld

23. februar 2011

christensen

synes du skal spørge ham direkte om du må se hans mobil telefon fordi du synes der er noget der virker mistænksomt! hvis ikke du må bør du overveje om du gider og bruge mere tid på ham! håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.