Anbefal en babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

CA

...vi har babyalarmer fra harald nyborg og de er ok men ikke gode nok efter min mening.

Mine krav:

-Den skal ikke skratte, men fortælle mig klart og tydeligt om det  er barnet der græder eller fuglen der fløjter.

- Den skal opfange alt hvad han siger og ikke kun når han har skreget sig rød i hovedet - jeg vil hellere høre for meget end for lidt og have god tid til at komme ned og ud til ham.

-Den skal være nem at finde ud af.

Har I nogle gode erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Carina87 skriver:

...vi har babyalarmer fra harald nyborg og de er ok men ikke gode nok efter min mening.

Mine krav:

-Den skal ikke skratte, men fortælle mig klart og tydeligt om det  er barnet der græder eller fuglen der fløjter.

- Den skal opfange alt hvad han siger og ikke kun når han har skreget sig rød i hovedet - jeg vil hellere høre for meget end for lidt og have god tid til at komme ned og ud til ham.

-Den skal være nem at finde ud af.

Har I nogle gode erfaringer?

Super Nova - de er super gode og svigter ALDRIG

Anmeld

23. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg har en walkie talkie fra harald, og den svigter altså ikke....

Anmeld

23. februar 2011

*A*

Vi har Super Nova

Anmeld

23. februar 2011

LC

Vi bruger Padwico

Der kan man selv indstille hvor højt eller lavt der skal råbes for at det går igennem.

Super enkel at bruge.  og har flere kanaler end Super Nova, så når der er flere med samme alarmer så går den ikke ind over hinanden som Super Nova nogle gange gør, hvis flere køre på samme kanal... (Super Nova har kun 2 kanaler mener jeg)

Anmeld

23. februar 2011

Maja_4000

IKEA ! 

Anmeld

23. februar 2011

Angel

Mor til prinsessen :-) skriver:

Jeg har en walkie talkie fra harald, og den svigter altså ikke....

Det gjorde vores fra Harald Nyborg så

Vi har Prima Nova og er fuldstændig tilfreds. Man kan skrue op og ned for følsomheden, og for lyd styrken. Og man kan se på displayet når baby siger noget, hvis der skulle være larm hvor man er, og så er de vist knapt så dyre som super nova  

Anmeld

23. februar 2011

lolar

Vi har super nova. De er super gode. Der er vibartor i så man kan mærke alarmen hvis man f.eks. går og støvsuger.

Vi har dog oplevet en gang hvor vi til samme fødselsdag var to der havde samme alarm og der skrattede de lidt. De gik ikk ind på samme alarm, men det lød som om de blev lidt forstyrrerede.

Anmeld

27. februar 2011

morpia1

Hejsa

Jeg har en veninde som har købt Super Nova hos  http://www.kidsnbaby.dk/ og dem er hun bare SUPER  glad for 

Kh.

Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.