"The Notebook"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

betski

Hvilken type film er "The Notebook" (grin, drama, tårerperser?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

JCS

Tårepresser

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Hvilken type film er "The Notebook" (grin, drama, tårerperser?)

tåreperser FOR HÅRDT!!!! selv min kæreste græder over den!!! Men den er virkelig skøn. Faktisk min yndlingsfilm

Anmeld

23. februar 2011

Sofia

jeg eeeeelsker den Tude+kærlighedsfilm!

Anmeld

23. februar 2011

betski

Tak for hurtigt svar. Har fluks sat den på afspilleren, så må vi se om mine tårer også får frit løb. Har lidt ondt af mig selv i forvejen da jeg savner min datter og er syg. Så mon ikke tårerne har let ved at komme

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Tak for hurtigt svar. Har fluks sat den på afspilleren, så må vi se om mine tårer også får frit løb. Har lidt ondt af mig selv i forvejen da jeg savner min datter og er syg. Så mon ikke tårerne har let ved at komme

jo!! ihh den er bare SÅ GOD..

Anmeld

23. februar 2011

Dot D

Supermfilm, blev nødt til at se den, da jeg hørte den omtalt i en eller anden serie, hvor en ung mand var blevet "notebooked" af sin kæreste. Den er en værre tåreperser, men god god god god

Anmeld

23. februar 2011

Sofia

Dot D skriver:

Supermfilm, blev nødt til at se den, da jeg hørte den omtalt i en eller anden serie, hvor en ung mand var blevet "notebooked" af sin kæreste. Den er en værre tåreperser, men god god god god

"She notebooked me", hehe mon det var Skilss i One Three Hill

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

duddi. skriver:

Altså de første 5 kvarter af filmen tænkte jeg "jo jo, fin love-story, men hvor bliver tårerne af" - og SÅ kom de!!! Jeg hulkede nærmest...

Men den er og bliver min yndlingsfilm, selvom jeg var skuffet over starten første gang jeg så den

Anmeld

23. februar 2011

Dot D

Sofia skriver:

"She notebooked me", hehe mon det var Skilss i One Three Hill

Nemlig, det er der jeg hørte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.