Hej piger. Ja vi har to skønne piger begge under 2½, sådan vil jeg sige det.
Er skruk, og vil på en måde gerne have nr 3.
Inden vi fandt ud af at prøve at lave nr 3, snakkede vi meget om det, jeg var helt kuldret;D Og tænkte vildt meget på det hele tiden og håbede manden var med på den, hvilket han ER
SÅ det er jo skønt nok.
Men nu har vi siden d 11 feb i år, ikke brugt prævention, men kommer lidt i tvivl, skal lige siges (ER jeg allerede gravid så beholder vi selvfølgelig
) Men synes bare det virker som et STORT skridt.
Nr 1 vi fik var en upser, en dejlig en som vi beholdt !
Nr 2 var planlagt og tog lang tid at lave : )
Det irritere mig at tankerne nu kører rundt , for det her har jo HELE TIDEN været ønsket, en mere ! Men det er altid skræmmende at PLANLÆGGE en graviditet, synes JEG, nr 1 var ikke skræmmende trods det ikke var planlagt.
Mine tanker er bla:
* Men vil det gå ud over de andre 2 at få en mere
* Pladsen i bilen? Tja vi skal alligevel have en 7 per. inden for kort tid.
* Men ville børnene dele sig op , evt så nr 1 blev alene ? Tja, der kommer jo kort tid imellem nr 2 og 3,og ønsker ikke forholdet imellem børnene er forskellig, skær i hjartet og tænke på min store pige, se på sine mindre søskende og føle sig udenfor
?
*Mangler enlig et værelse, begge børn har nu et dejligt stort værelse, men når nr 3 kommer og er 6 mdr skal den jo bruge et værelse, MIN MENING
Men ja man kan jo dele..
*Instituation er dyr ? Og ja børnepengene er nedsat men det gør nu ikke noget, men hvad er beløbet på ? Halvveret ved nr 3 ? eller?
*Har haft nogle slemme graviditeter med kvalme i over ½ år, 1 graviditet havde jeg SLLLLLEM BL i de sidste måneder, 2 gang havde jeg BL siden ude 10 ! JA 10, meget slem, men blev dog bedre og i nogle perioder lidt væk, og kom så igen, tænk hvis jeg får det ELENDIGT igen ?
*Havde nogle , som alle, smertefulde fødslen uden smertelindring, eget valg, men de var fantastiske, kunne ikke have ønsket bedre, den 1 fødsel tog 5 timer og nogle minutter, 2 fødsel tog 1 time og nogle minutter.. Tænk hvis det bliver en FORFÆRDELIG fødsel, tænker lidt, 3 fødsler er meget og så er man nok der oppe hvor at det burde gå galt, tænker at man ikke er så heldig hver gang ? Er bange for komplikationer?
*Udover det, som i kunne høre tog min 2. fødsel kort tid, og det var lige før vi fødte uden JM - jordmor, føder jeg hurtigere 3 gang som mynsteret har vist indtil nu, så må manden sku tage imod baby selv! Men det an han os siger han, og sidst fik han os "kursus" i det af JM, da vi viste han muligis skulle tage imod baby hvis ikke vi nåede at få JM hjem.
ELSKER børn, men den største frygt er at det vil gå ud over min største pige, det er faktisk DER den bunder mest! 
Hun er slet ikke jaloux, og vi tager hende med i alt med den lille som hun vil, men er bange for med nr 3 at der er endnu mindre for lidt tid til hende. Men det er jo os "værst" når de er helt små, ved jo at de vil ELSKE hinanden alle 3 når de er større og kan lege.
Er selv den ældste ud af 3 børn,, og kan faktisk ikke huske at havé haft det skidt 
Mig og min største lille bror (den mellemste) leget vildt godt sammen. Der er mindst år imellem mig og min største lille bror, end der er med min største lille bror og mindste lillebror. Dem er der 4 år imellem, mig og mellemste er der 3..
Med vores børn ville det være omvendt, de to mindste vil alders mæssigt være tættere , og MÅSKE lege bedre sammen, end med den store ? Men som sagt begge piger er under 2½, så alle 3 ville være tæt på hinanden alders mæssigt, men frygter stadig at nr 1-store pige kommer uden for, det er det som bremser mig mest 
Er der ikke bare nogle som vil tale rigtig positivt og berolige mig lidt inden for de punkter jeg har skrevet
Er rigtig ked af at jeg tvivler, nu vi har valgt at prøve, har ikke endnu sagt til manden at jeg tvivler, for det har jeg sagt før, og så var vi enig om at VI GØR DET, men vil ikke igen sige at jeg tvivler, for hvis nu jeg ikke er sikker
Og bagefter gerne vil alligevel.
HJÆÆÆLP PIGER !