Kan i ha det godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Tropez

Åhhh nej søde, det er jeg virkeligt ked af at høre, håber virkeligt snart det bliver jeres tur, held og lykke og på glædeligt gensyn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg holder en laaang pause herfra. Jeg trænger til at få tankerne over på noget andet, og lige leve lidt med erkendelsen af at vi ikke skal være forældre nu. HCG er falde til 28 så nu er det op på hesten igen. Jeg ved bare ikke lige hvornår det bliver, men vender nok tilbage når jeg er klar igen.

Tak for alt, det har betydet meget.

Knus fra Alexis og held og lykke til alle Jer skønne tøser

Jeg ønsker det bedste for Jer.

Pas på dig selv søde!

Du bliver savnet

Anmeld

23. februar 2011

Chalala85

Det er fuldt forståeligt søde. Jeg er glad for at have kontakten med dig på fjæs

Anmeld

23. februar 2011

Loa

Øv hvor er det synd for jer

Håber rigtig meget storken snart kommer med en bebs til jer, det har i om nogen fortjent........ 

Anmeld

1. marts 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg holder en laaang pause herfra. Jeg trænger til at få tankerne over på noget andet, og lige leve lidt med erkendelsen af at vi ikke skal være forældre nu. HCG er falde til 28 så nu er det op på hesten igen. Jeg ved bare ikke lige hvornår det bliver, men vender nok tilbage når jeg er klar igen.

Tak for alt, det har betydet meget.

Knus fra Alexis og held og lykke til alle Jer skønne tøser

Jeg ønsker det bedste for Jer.

Jeg kan godt forstå dig sødte!

Det er simpelthen så uretfærdigt.

Alt held og lykke til jer.

Håber du en dag får lyst til, at vende tilbage til baby.dk forhåbentlig med en spire i mavsen igen 

Anmeld

1. marts 2011

Mumto3

Åh, det gør mig så ondt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg var bare så sikker på at den var der denne her gang!!! -og blev så glad da du fortalte om den positive test....og så....BANG! så var det bare så ubegribeligt at det alligvel ikke skulle blive til noget...denne gang. Men du kan blive gravid, og næste gang så satser vi på at den bliver der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.