Venneforeslag på Facebook? - Lidt skummelt faktisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

qp

Hvordan kan det være der fremkommer folk på min skærm under venneforeslag som jeg har haft skrevet mails til inden jeg overhovedet fik facebook og som iøvrigt ikke findes under mine kontaktpersoner på e-mail kontoen mere????

Vi har ingen fælles venner og derfor synes jeg fandme det er creepy!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Kamulla

fællesbekendte... sådan er det ihvertfald her

Anmeld

23. februar 2011

qp

Sallisørøver skriver:

fællesbekendte... sådan er det ihvertfald her

Nej vi har nemlig ingen fælles venner...

Anmeld

23. februar 2011

<3

Ja det lyder skummelt. Noget af forklaringen kunne være fælles venner men ellers samkører fb med bla. din email adresse men også andre -. hvis man vælger det!

Anmeld

23. februar 2011

sophiemy

Hvis du har givet facebook "lov" til at kigge i din email konto, så leder den garanteret også sendte/modtaget mails igennem (ikke kun kontaktpersoner). Det ville i hvert fald være let for dem at implementere.

Anmeld

23. februar 2011

Chewy

He he, det er ikke skummelt - men logisk. Det er de email oplysninger og diverse cookies på din computer, der gør, at FB kan give dig de forslag.

Kan godt forstå det kan føles skummelt for dig, men det er simpelthen hele setup'et bag FB, dine egne oplysninger og diverse ting, der ligger lagret på din PC.

Du kan slette dine cookies på din PC og evt. nægte FB adgang til dine mailoplysninger - så kan det være det bliver mindre skummelt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.