3-værelses-lejlighed i Skanderborg SØGES.(leje)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Leneur

Ja desværre skal jeg finde ny lejlighed. Min ekskærestes advokat har dummet sig noget så voldsomt, så nu ved han hvor vi bor henne.

Jeg har ikke lyst til at blive chikaneret og forfulgt igen. Få trusler om alt muligt, så derfor vil jeg finde et andet sted til mig og lille nus. Kan allerede nu mærke at min sindstilstand er på lavpunktet. Jeg græder og er fuldstændig tappet for energi og det bliver desværre ikke bedre førend vi er væk herfra. Er pt sygemeldt fra job pga det skete.

Håber virkeligt nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

mamax3

Leneur skriver:

Ja desværre skal jeg finde ny lejlighed. Min ekskærestes advokat har dummet sig noget så voldsomt, så nu ved han hvor vi bor henne.

Jeg har ikke lyst til at blive chikaneret og forfulgt igen. Få trusler om alt muligt, så derfor vil jeg finde et andet sted til mig og lille nus. Kan allerede nu mærke at min sindstilstand er på lavpunktet. Jeg græder og er fuldstændig tappet for energi og det bliver desværre ikke bedre førend vi er væk herfra. Er pt sygemeldt fra job pga det skete.

Vil lige gi dig et 

Ka desværre ik hjælpe... Men håber da du finder noget.

Anmeld

23. februar 2011

Silas&Mille

Leneur skriver:

Kan desværre ikke hjælpe.

Men vil da foreslå at du kontakter kommunen og hører om de kan hjælpe dig. eller snak eventuelt med Skanderborg Andelsboligforening eller Midtjysk Boligselskab, de har begge en masse lejligheder i Skanderborg. Ved dog desværre ikke om de kan hjælpe hvis man ikke er på en og venteliste.

og så lige et til dig. Håber du finder noget hurtigt.

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

Leneur skriver:

søgte lige på dba. og de har nogen lejligheder i skanderborg 3v. den ene til 8000kr og den anden til 9000kr... hvor meget må lejligheden koste og skal der være særlige krav til evt husdyr o.lign ?

også får du lige et stort

Anmeld

23. februar 2011

Leneur

mamax3 skriver:

Vil lige gi dig et 

Ka desværre ik hjælpe... Men håber da du finder noget.

Tak skal du have. Ja håber også vi finder noget.

Anmeld

23. februar 2011

Leneur

MoriSverige skriver:

Kan desværre ikke hjælpe.

Men vil da foreslå at du kontakter kommunen og hører om de kan hjælpe dig. eller snak eventuelt med Skanderborg Andelsboligforening eller Midtjysk Boligselskab, de har begge en masse lejligheder i Skanderborg. Ved dog desværre ikke om de kan hjælpe hvis man ikke er på en og venteliste.

og så lige et til dig. Håber du finder noget hurtigt.

Kommunen har ikke råderet over nogen lejligheder i selve Skanderborg desværre. Tro mig har allerede snakket med de forskellige boligselskaber men minimum et halvt års ventetid, så det skal være privatleje, hvis jeg er heldig.

Anmeld

23. februar 2011

Leneur

TinaMajdah91Juel skriver:

søgte lige på dba. og de har nogen lejligheder i skanderborg 3v. den ene til 8000kr og den anden til 9000kr... hvor meget må lejligheden koste og skal der være særlige krav til evt husdyr o.lign ?

også får du lige et stort

Pyh lejlighederne er såmænd fine nok men huslejen er desværre i overkanten. Regner med max. 6500 kr alt incl. for er jo alenemor og lønnen rækker desværre ikke. Ingen husdyr her og nu men på sigt muligvis, for datteren er vild med dyr men absolut ikke et krav. Vi er ikke så kræsne, bare der er 3 værelser... Du får da også lige et stort kram tilbage. Tak fordi du også sendte brev.

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

Leneur skriver:

Pyh lejlighederne er såmænd fine nok men huslejen er desværre i overkanten. Regner med max. 6500 kr alt incl. for er jo alenemor og lønnen rækker desværre ikke. Ingen husdyr her og nu men på sigt muligvis, for datteren er vild med dyr men absolut ikke et krav. Vi er ikke så kræsne, bare der er 3 værelser... Du får da også lige et stort kram tilbage. Tak fordi du også sendte brev.

det var så lidt men jeg kender til det med at søge lejlighed via privat udlejning når det andet i bofælleskab går for langsomt.. og man ku godt bruge hjælp til sådanne ting engang imellem så jeg ville lige hjælpe... og ja de er rigtig dyre de lejligheder.. desværre var det kun dem der var på dba... er det et krav at det skal være i skanderborg? er der ikke nogen byer tæt ved skanderborg du ku være interesseret i at flytte til ? os så du kommer væk når du han ved hvor i bor osv ?

Anmeld

23. februar 2011

Leneur

Majdahls skriver:

det var så lidt men jeg kender til det med at søge lejlighed via privat udlejning når det andet i bofælleskab går for langsomt.. og man ku godt bruge hjælp til sådanne ting engang imellem så jeg ville lige hjælpe... og ja de er rigtig dyre de lejligheder.. desværre var det kun dem der var på dba... er det et krav at det skal være i skanderborg? er der ikke nogen byer tæt ved skanderborg du ku være interesseret i at flytte til ? os så du kommer væk når du han ved hvor i bor osv ?

Jeg har da også tænkt på at komme lidt væk fra Skanderborg men har det meste af min familie her og kan godt lide tanken om at de er så tæt på at alle kan nåes inden for et kvarter når og hvis der sker noget. For normalt føler jeg mig jo tryg nok netop ved at de er så tæt på men der vidste han jo heller ikke selve vores adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.