Selvvalgt kejsersnit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

Ja både ja og nej.... Hvis det bare er på grund af at man er nervøs så synes jeg hun burde prøve...

Men ellers synes jeg det er helt okay at få kejsersnit ...

Majbritt(H)

Enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Ja både ja og nej.... Hvis det bare er på grund af at man er nervøs så synes jeg hun burde prøve...

Men ellers synes jeg det er helt okay at få kejsersnit ...

Majbritt(H)

Enig.

Smiler:)

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2008

fam.4xc

Farligt emne :D

Jeg har selvfølgelig stemt JA SELVFØLGELIG... Har fået begge piger ved kejsersnit, den ene selvvalgt og jeg har ingen lægelig grund til ik at føde dem selv.

Hvis jeg havde fået nej havde jeg nok selv sku skaffe pengene til det kejsersnit, for jeg har INGEN ØNSKE eller DRØM om at føde - MEN et KÆMPE ønske om at få børn alligevel :)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Farligt emne :D

Jeg har selvfølgelig stemt JA SELVFØLGELIG... Har fået begge piger ved kejsersnit, den ene selvvalgt og jeg har ingen lægelig grund til ik at føde dem selv.

Hvis jeg havde fået nej havde jeg nok selv sku skaffe pengene til det kejsersnit, for jeg har INGEN ØNSKE eller DRØM om at føde - MEN et KÆMPE ønske om at få børn alligevel :)

Ja, sådan havde jeg det også...og det fortæller måske meget godt om hvilket stærkt ønske det er ikke at føde "normalt".

Anmeld

2. oktober 2008

fam.4xc

Jeg var til mange samtaler med min fødselslægen inden det blev aftalt, og vi var inde på fødsels aftaler osv.... den sidste gang sagde han dog selv, Camilla, du skal ha dit kejsersnit, for det er det der skal til for du får en tryg fødsel og det er det det hele handler om!

Dejlig mand iøvrigt - og han ku sku huske mig fra mit akutte med Caroline :)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Jeg var til mange samtaler med min fødselslægen inden det blev aftalt, og vi var inde på fødsels aftaler osv.... den sidste gang sagde han dog selv, Camilla, du skal ha dit kejsersnit, for det er det der skal til for du får en tryg fødsel og det er det det hele handler om!

Dejlig mand iøvrigt - og han ku sku huske mig fra mit akutte med Caroline :)

Ja,tænk engang hvor taknemmelig man er når der er nogen der tager en alvorligt...man sidder der med fremtiden i deres hænder og aner ikke om man er købt eller solgt.
Jeg var også til flere samtaler inden første ks, men ingen kunne love eller garantere mig noget hvis jeg skulle føde selv igen, så jeg stod fast...anden gang var der intet, der fik jeg bare en dato og selv min jordemoder bakkede mig op...
Knus

Anmeld

2. oktober 2008

Miamaja

Jeanne skriver:

Selvfølgelig er det ok. Kan det ikke gøre ret ligemeget hvordan ungen kommer ud - bare den kommer ud?! Jeg er faktisk ligeglad hvordan kvinder vælger at føde. Om det er i vand, ved ks eller på hovedet i cirkus går ud på et fedt for mig. Det er en privat sag og det skal jeg da overhovedet ikke blande mig i.

(H)

jepper;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.