Hovedpine:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

MetteDN

Hej piger..

Nu har jeg haft hovedpine 3 dage i træk.. Virkelig hovedpine

Kan det være pga. graviditeten eller ?

Er der nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Chr-Hei

MetteDN skriver:

Hej piger..

Nu har jeg haft hovedpine 3 dage i træk.. Virkelig hovedpine

Kan det være pga. graviditeten eller ?

Er der nogen der ved noget om det?

Det kan det sagtens jeg lider ogs rigtig meget af hovedpine... Ved ikke hvor langt du er henne men jeg har fået at vide jeg ska holde meget øje med om det er en vedvarende tung hovedpine da det sidst på graviditeten godt kan ende med en svangerskabsforgiftning..

Ikke for gøre dig ræd overhovedet for behøver det jo ikke være.. Men har hørt det er meget alm med hovedpine under en graviditet

Anmeld

23. februar 2011

MetteDN

Heidi-ra skriver:

Det kan det sagtens jeg lider ogs rigtig meget af hovedpine... Ved ikke hvor langt du er henne men jeg har fået at vide jeg ska holde meget øje med om det er en vedvarende tung hovedpine da det sidst på graviditeten godt kan ende med en svangerskabsforgiftning..

Ikke for gøre dig ræd overhovedet for behøver det jo ikke være.. Men har hørt det er meget alm med hovedpine under en graviditet

Jeg er 26+3.. Tror du det er noget jeg skal få undersøgt?

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

MetteDN skriver:

Altså er selv 26+0 og jeg bliver i hvertfald tjekket en del.. Men jeg har så også meget for højt blodtryk som self også er en del af risikoen ved at få det... Tror du skal vente se det lidt and også hører næste gang du ska til tjek et sted... De siger svangerskabsforgiftning først kommer helt til sidst i en graviditet hvis den kommer...

MEn derfor er det jo godt lige være OBS på det hvis din hovedpine fortsætter...

Anmeld

23. februar 2011

MetteDN

Heidi-ra skriver:

Altså er selv 26+0 og jeg bliver i hvertfald tjekket en del.. Men jeg har så også meget for højt blodtryk som self også er en del af risikoen ved at få det... Tror du skal vente se det lidt and også hører næste gang du ska til tjek et sted... De siger svangerskabsforgiftning først kommer helt til sidst i en graviditet hvis den kommer...

MEn derfor er det jo godt lige være OBS på det hvis din hovedpine fortsætter...

Okay.. hovedpine er en nemlig det eneste jeg sådan døjer med lige pt. Men må hellere lige være opmærksom

Taak for svar

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

MetteDN skriver:

Okay.. hovedpine er en nemlig det eneste jeg sådan døjer med lige pt. Men må hellere lige være opmærksom

Taak for svar

Så tror jeg bare du ska se tiden an... Men ja altid godt lige være obs på det(:

Håber da for dig den går over inden længe...(:

Var så lidt..

Anmeld

23. februar 2011

kitra

De siger da at der er risiko for svangerskabsforgiftning fra uge 20. Jeg har selv lige haft mistanke om at jeg havde det da jeg gik rundt med hovedpine i et par dage som jeg ikke kunne få væk. Jeg fik besked på at komme forbi lægevagten da det var i weekenden. Du kan jo godt ha forhøjet blodtryk uden at vide det og det er en af symptomerne på svangerskabsforgiftning. Jeg ville ringe til lægen hvis det var mig, hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld

23. februar 2011

MetteDN

kitra skriver:

De siger da at der er risiko for svangerskabsforgiftning fra uge 20. Jeg har selv lige haft mistanke om at jeg havde det da jeg gik rundt med hovedpine i et par dage som jeg ikke kunne få væk. Jeg fik besked på at komme forbi lægevagten da det var i weekenden. Du kan jo godt ha forhøjet blodtryk uden at vide det og det er en af symptomerne på svangerskabsforgiftning. Jeg ville ringe til lægen hvis det var mig, hellere en gang for meget end for lidt

Håber jeg virkelig ikk det er.. Men vil lige se hvordan jeg har det imorgen, og er det ikk blevet bedre, tror jeg at jeg vil ringe til lægen..

Tak for svaret

Anmeld

23. februar 2011

KarinaIda

MetteDN skriver:

Jeg synes du skal få det undersøgt... for det kan være et af tegnene på svangerskabsforgiftning...

Anmeld

23. februar 2011

kitra

MetteDN skriver:

Håber jeg virkelig ikk det er.. Men vil lige se hvordan jeg har det imorgen, og er det ikk blevet bedre, tror jeg at jeg vil ringe til lægen..

Tak for svaret

det synes jeg er en god idé håber det bare er lidt hovedpine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.