Kage cutter fra dinkage.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

smlmea

Jeg har købt overstående,men synes ikke helt jeg kan få den til at virke,så jeg tænkte om der var nogle af jer piger,der har sådan en fættet,som vil dele jeres erfaringer med den?

Skal bunden vær varm eller kold,når man skær (min var kold,og den kunne på ingen måde skære igennem den )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Aprilmor11

smlmea skriver:

Jeg har købt overstående,men synes ikke helt jeg kan få den til at virke,så jeg tænkte om der var nogle af jer piger,der har sådan en fættet,som vil dele jeres erfaringer med den?

Skal bunden vær varm eller kold,når man skær (min var kold,og den kunne på ingen måde skære igennem den )

Skal der være billeder ? For kan ikke se nogen ?

Anmeld

23. februar 2011

Snefnug1984

smlmea skriver:

Jeg har en, dog et andet mærke en den fra dinkage.. jeg har ingen problemer med at bruge den. Du skal først dele kagen, når den er kold. Hvis du har svært ved at få lavet det første "hul", kan du lige skære et lille snit dér hvor du vil starte.. jeg synes den er SÅ nem at anvende og har ikke én dag fortrudt jeg har købt den Den gør det meget nemmere at få lige bunde..

Anmeld

23. februar 2011

Aprilmor11

Nu er jeg med på hvad du mener

Er ikke helt vågen .. Men sådan en har jeg ikke desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.