hurtigt hjælp: ansøgning af børnebidrag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

halløj

jeg søger om børnepenge til min datter af hendes far, men kender kun hans navn og fødselsdag men adresse osv videre kender jeg ikke, hvordan udfylde jeg det? og hvis jeg ikke skal find statforvaltning ham så bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

132319

Anonym skriver:

halløj

jeg søger om børnepenge til min datter af hendes far, men kender kun hans navn og fødselsdag men adresse osv videre kender jeg ikke, hvordan udfylde jeg det? og hvis jeg ikke skal find statforvaltning ham så bare

Kender du ikke hans adresse? 

Hmm, hvad med hans telefonnummer? Så kan SF vel finde frem til ham den vej?

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

nej jeg kender ikke hans adresse snakke med ham og han jo ikke noget med vores barn at gør.  jo kender hans tlf

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

men man kan ikke skrive telefon nummer der inde på ansøgningskemaet

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

men man kan ikke skrive telefon nummer der inde på ansøgningskemaet

Det kan være du inde på krak, kan finde hans adresse ved hjælp af telefon-nummeret. Blot en tanke

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det kan være du inde på krak, kan finde hans adresse ved hjælp af telefon-nummeret. Blot en tanke

han har hemmelig adresse. derfor havde jeg helllere ikke nogen der da jeg sødt om faderskabet

Anmeld

23. februar 2011

Alberts/

kender du kommunen han bor i?

jeg hávde ikke alberts fars adr eller nummer så skrev navn, og kommune,

men er i ikke igang med en faderskabs sag eller har været iang, så bare skriv navn og kommune de fandt selv ud af det her nemlig da jeg jo har en sag igang

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

han har hemmelig adresse. derfor havde jeg helllere ikke nogen der da jeg sødt om faderskabet

Ok, så synes jeg du skal skrive hans telefonnummeret i det felt, hvor du skulle have skrevet adressen. Og så kan du evt i parantes skrive: Adresse ukendt.

Ellers så kontakt statsforvaltning og forhør dem omkring, hvad du skal gøre

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok, så synes jeg du skal skrive hans telefonnummeret i det felt, hvor du skulle have skrevet adressen. Og så kan du evt i parantes skrive: Adresse ukendt.

Ellers så kontakt statsforvaltning og forhør dem omkring, hvad du skal gøre

jeg har lige kontakt statforvaltning, var nummer 16 i køen så det var derfor jeg skrev her. men har styr på det nu . tak for hurtigt hjælp

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg har lige kontakt statforvaltning, var nummer 16 i køen så det var derfor jeg skrev her. men har styr på det nu . tak for hurtigt hjælp

Det var godt

Ja det er det mest irriterende ved statsforvaltningen...den lange kø. Nogen gange kan man godt mistænke dem for, at de kun har 1 der sidder ved telefonen

Jeg har heldigvis aldrig haft brug for at ringe til dem, men jeg kender flere, som ganske enkelt bare ikke kunne komme igennem...og da de endelig blev nummer 1 i køen blev forbindelsen afbrudt

Men godt du fandt ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.