Jeg kalder min kæreste for K og pigen det drejer sig om for P.
Okay. Det starter med at jeg skal sende en sms fra min kæreste telefon til telefonselskabet så jeg kan oprette sådan noget selvbetjenings haløj, så man kan betale regninger på nettet osv. Hans telefon står nemlig i mit navn. Det får jeg gjort, og modtager kodeord osv., og ser så i hans indbakke beskeder fra P! Underligt tænker jeg for det er hans lillebrors veninde. Jeg læser dem
Der er mange beskeder hvor de har halve aftaler om at mødes, og hvor hun har skrevet tak for snakkes osv, rart at tale med dig. Der ser dog ud som om de ikke har mødtes fordi så har den ene aflyst også har den anden aflyst. Til sidst står der godt nok, dejligt at se dig idag, det hjalp på humøret.
HMMM!!! Jeg har hørt om hende her P mange gange. Hun er psykisk syg, og min kærestes lillebror og min kærestes far har hjulpet hende en del fordi hun altid har haft det hårdt. Men så vidt jeg har forstået er det ikke så meget kontakt min kæreste har haft med hende de seneste år.
Jeg konfrontere min kæreste, og spørger hvorfor han har mødtes med hende uden at fortælle det? Har pigebarnet brug for hjælp, jamen så skal han da hjælpe hende, men man mødes da ikke med en pige uden at fortælle det, det sætter da tanker igang hos mig. Han forstår, undskylder, og forklarer at han var sammen med sig bror den dag og hun ringede til hans bror og spurgte om han ville komme forbi, så derfor tog de begge forbi og derfor havde han ikke lige sagt det til mig. Ok tænker jeg, fair nok. Det er jo som sagt brorens veninde. Derudover siger han at han ikke snakker synderligt meget med hende, og "hva skal jeg gøre når hun ringer tudefærdig i telefonen?" Og det kan jeg godt se, og jeg synes jo selvf han skal hjælpe hende. Sagen er ude af verden.
Men nu har jeg så fundet ud af at min kæreste ringer til P nogen gange flere gange om dagen, sjovt nok bare aldrig når han er sammen med mig. Og ofte så sender han beskeder til mig med hvor meget han elsker mig og jeg er hele hans verden to sek efter han har haft ringet til P.
Også tænker jeg jo.. Dårlig samvittighed?????????!!!!!!!!!!!!
Når jeg spørger ham siger han at han ikke kan have en kæreste der ikke stoler på ham. Så jeg må stole på ham. Men... Han lyver jo 
Han har heller ikke vist sin glæde så meget omkring babyen som er 15.uger nu. Han siger han er "bange" og skal vænne sig til tanken. Men nu tænker jeg jo selvfølgelig om det er fordi at han faktisk laver ting han ikke må 
Ved ikke helt om det er tankerne der løber af med mig og årh.
Skulle bare ud med noget tror jeg.