Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været i forhold i 15 måneder, og vi har en lille dreng på kun 5 uger.

I starten af vores forhold skrev han meget med den her pige om alle mulige private ting, altså jeg måtte ikke se hvad de skrev om og tit løj han om hvem det var han skrev med. Jeg valgte at sige at hvis han ville være sammen med mig, så måtte han droppe alt kontakt med hende. Det gjorde han så. MEN, jeg valgte at tjekke hans computer igår, da jeg synes det virkede mærkelig at han pludselig havde så travlt med at sidde ved den når den bette skulle have mad om natten og tit tog den med ind i sengen når jeg var i stuen. Jeg fandt ud af at han havde oprette en profil på Hot.dk, hvor han igen var begyndt at skrive med hende pigen (bla. havde han som noget af det første spurgt om hun havde en kæreste), og haft gang i at skrive til en masse andre piger, f.eks. hvor er du flot, træls at du ikke er ældre osv.

Jeg valgte at bede ham og at gå. Var det forkert? Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

jannebjerre

Nej det er ikke forkert!!!!

Jeg havde givet ham et los i røven på vejen ud også

Anmeld

23. februar 2011

Mor010711

Farvel!

Anmeld

23. februar 2011

TTM

Jeg havde reageret præcis som dig.

Det er bare ikke i orden!!

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været i forhold i 15 måneder, og vi har en lille dreng på kun 5 uger.

I starten af vores forhold skrev han meget med den her pige om alle mulige private ting, altså jeg måtte ikke se hvad de skrev om og tit løj han om hvem det var han skrev med. Jeg valgte at sige at hvis han ville være sammen med mig, så måtte han droppe alt kontakt med hende. Det gjorde han så. MEN, jeg valgte at tjekke hans computer igår, da jeg synes det virkede mærkelig at han pludselig havde så travlt med at sidde ved den når den bette skulle have mad om natten og tit tog den med ind i sengen når jeg var i stuen. Jeg fandt ud af at han havde oprette en profil på Hot.dk, hvor han igen var begyndt at skrive med hende pigen (bla. havde han som noget af det første spurgt om hun havde en kæreste), og haft gang i at skrive til en masse andre piger, f.eks. hvor er du flot, træls at du ikke er ældre osv.

du har da absolut ikke gjort noget forkert! men det har han i den grad!

tænk at behandle dig så respektløst!

Anmeld

23. februar 2011

sismofutten

Først skal du da lige have sådan en her:
Og nej, du har handlet HELT RIGTIGT - det må du slet ikke tvivle på..

Kan godt være at han ikke har fået nok opmærksomhed fra dig, efter I har fået den lille, men det er der sku ikke noget at sige til, da sådan en kræver ens fulde opmærksomhed i LANG tid - kan slet ikke se at det han har gjort kan forklares..

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Ud med ham! Jeg forstår simpelthen ikke hvordan han kan bilde sig det ind, med kæreste og lille baby og så bare skrive sådan til andre piger?!

Jeg kan forstå at når en flok drenge er i byen sammen så er det helt naturligt at de kan snakke om patter osv, fair nok mener jeg. Men at oprette profiler på nettet og skrive sådan til andre piger mener jeg slet ikke er acceptabelt!

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er trist når et menneske ikke er modent nok til at tage, det liv han/hun har valgt alvorligt, men sådan er det engang imellem.
I har talt om det, du har bedt ham om at lade være..og det mindste han kunne gøre var at være ærlig.
Hvis han ikke kunne overholde jeres aftale om at holde op med den slags, og hellere ville være ungkarl, jamen så burde han have været ærlig, det kan man i det mindste tage hatten af overfor.
Nu har du så fundet ud af det på den anden måde, og det giver knæk på sjælen, og skaber skår i parforholdet, som ikke er til at hele.
Så nej, det er ikke forkert.
Jeg ønsker dig al mulig held i dit nye liv og du får 1000 kærlige knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.