Total uacceptabelt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

lion

Klokken er kun 9.15 og nej hvor er jeg bare negativ og PIST!!!!!!

Som I ved stoppede vores vask i lørsdag og DEN ER STOPPET ENDNU.

Jacob ringede til ejendomskontoret i mandags og fik af vide VVSmanden ville ringe inden han kom tirsdag. Jacob oplyser så sit nr. til kontoret.

Det blev tirsdag kl. 16 og ingen opkald eller VVSmand. Vi ringede til akut ordningen og de kunen ikke hjælpe, så vente til det bliver onsdag kl. 8.30.

Så i dag kl. 8.34 ringede jeg til kontoret for at fortælle vores vask stadigvæk er stoppet. Hun ville sige det til VVSmanden.

Kort efter ringer VVSmanden og de viser sig at han havde ringet, men det var bare ikke Jacobs nr. Jacob sagde nemlig(jeg hørte det) xxxx67xx, men de havde fået det til xxxx07xx.

Det viser sig så at han først kan på FREDAG KL. 7.

Jeg sagde ok, men det er kun fordi at vi IKKE er hjemme i morgen, ellers havde jeg nok brokket mig lidt meget.

Men nej hvor er det bare træls, især fordi vi har skulle vaske op ude på toilettet siden lørdag. Jeg skal bage i dag og kan ikke bruge vaske, ikke smart.

Skulle lige brokke mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Rosa

IHHHH hvor lyder det bare TRÆLS!!!  Dumme (idiot-)VVS'er!!!

Nå, men held og lykke med 1800-tals kagebagningen 

Knus

Anmeld

23. februar 2011

Karo

Fedt

Jeg HADER bare når man skal gå og vente på håndværkere. Herhjemme går vi og venter på at elektrikkeren får tid til at komme og slå kogepladen til og indtil da har jeg sådan en mobilt kogeblus med to blus på

Anmeld

23. februar 2011

Bondepigen

lion skriver:

Uuuh, det er bare så irriterende, når det er noget man bruger meget og er afhængig af.

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Jacob ringede til ejendomskontoret i mandags og fik af vide VVSmanden ville ringe inden han kom tirsdag. Jacob oplyser så sit nr. til kontoret.

Det blev tirsdag kl. 16 og ingen opkald eller VVSmand. Vi ringede til akut ordningen og de kunen ikke hjælpe, så vente til det bliver onsdag kl. 8.30.

Så i dag kl. 8.34 ringede jeg til kontoret for at fortælle vores vask stadigvæk er stoppet. Hun ville sige det til VVSmanden.

Kort efter ringer VVSmanden og de viser sig at han havde ringet, men det var bare ikke Jacobs nr. Jacob sagde nemlig(jeg hørte det) xxxx67xx, men de havde fået det til xxxx07xx.

Jeg sagde ok, men det er kun fordi at vi IKKE er hjemme i morgen, ellers havde jeg nok brokket mig lidt meget.

Men nej hvor er det bare træls, især fordi vi har skulle vaske op ude på toilettet siden lørdag. Jeg skal bage i dag og kan ikke bruge vaske, ikke smart.

nuuuuurh jeg var blevet tosset!

ikke om jeg havde accepteret det, men hvad skal du lige stille op... du har jo ringet at hvad du kunne!

men det er helt klart alt for dårligt!!!

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Jeg tænker også på at hvis den er utæt, så skal i lige snakke med dem, så i ikke får en kæmpe efter regning på vand

Så er det da spændende om han kommer fredag

Anmeld

23. februar 2011

lion

Vingummien skriver:

Jeg tænker også på at hvis den er utæt, så skal i lige snakke med dem, så i ikke får en kæmpe efter regning på vand

Så er det da spændende om han kommer fredag

Vi betaler ikke for vand.

Anmeld

23. februar 2011

lion

Mange tak for alle jeres svar.

Ja det er noget LORT med den vask.

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Vi betaler ikke for vand.

Oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.