Madrasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Mor010711

Gemalen og jeg var ude og købe barnevogn i går. Jeg synes ikke at madrassen i hverken liften eller vognen virkede særlig kraftige, så jeg tænkte at det ville jeg købe ved siden af. Men er det nødvendigt? Hvor mange af jer derude har skiftet madrassen i lift og barnevogn?

I starten er de måske udemærkede, dem der hører til, men lige så snart der kommer lidt mere gods i lillepigen, så tror jeg altså at de er for tynde. Men hvad siger jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Kvindemin

Skulle lige til at oprette samme indlæg, tror jeg skal have fat i en god madras til min Emmeljunga barnevogn.

Og til dig - så er madrassen der er i liften altså helt udemærket til de små, de må aldrig lægge for blødt

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

har skiftet begge og det har de, jeg kender med børn også, de er så tynde og vattede dem der hører med

Anmeld

23. februar 2011

bullerbassen

Mor010711 skriver:

Gemalen og jeg var ude og købe barnevogn i går. Jeg synes ikke at madrassen i hverken liften eller vognen virkede særlig kraftige, så jeg tænkte at det ville jeg købe ved siden af. Men er det nødvendigt? Hvor mange af jer derude har skiftet madrassen i lift og barnevogn?

I starten er de måske udemærkede, dem der hører til, men lige så snart der kommer lidt mere gods i lillepigen, så tror jeg altså at de er for tynde. Men hvad siger jeres erfaring?

Da vi i sin tid købte barnevogn ( 2009 ) sagde ekspedienten i babysam , at madrasen i liften sagtens kan bruges til babyerne. Men den i barnevognen er det en god ide og skifte, for på dette tidspunkt vejer barnet jo nået mere.

Og har derfor behov for en ordenlig madras

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

jeg har også lige køb barnevogn, og jeg syntes at de madrasser der er i er meget tynde, specielt i barnevognen, hvis jeg holder min hånd ned på madrassen kan jeg tydeligt mærke det der ryglæn og det metal der skal holde sædet.. tænkte om ikke man skulle købe en tykkere til den??

Anmeld

23. februar 2011

Mor010711

Det var hurtige tilbagemeldinger. Dejligt 

Beslutningen er taget. Nye madrasser it is. Hvert fald til barnevognen, overvejer lige med liften. 

Tak for det ladies 

Anmeld

23. februar 2011

2babygirls

Nu ved jeg ikke hvilken barnevogn I har købt, men til vores fulgte der ingen med (Odder Victory)

Så vi købte en helse madras til liften, og en dunlupillo til barnevogns kassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.