112233 skriver:
Hej
Vil lige høre hvor lang tid der går i mellem at jeres piger er på toilettet og tisse??
Altså min pige på lidt over 3 år tisser slet ikke om morgenen inden hun skal i børnehave. Og der går længe efter hun er kommet hjem før hun skal ud og tisse. Nogen gange først når hun skal i seng omkring kl. 19...
Andre med samme oplevelser.
Hejsa
Min datter er godt nok 6 aar nu, men da hun var 3 havde hun heller ikke behov for at gaa ud og tisse om morgenen. Hun kan holde sig fantastisk laenge og har faktisk aldrig haft uheld.
Jeg tror dog det er meget sundt lige at huske dem paa at gaa ud og tisse isaer om morgenen, hvor blaeren jo er ret fyldt.
Min datter kom en nat ind til mig i sengen for ca 6 mdr siden og klagede over meget ondt i maven. Jeg troestede og fulgte i seng igen. Lidt efter kom hun ind igen og graed denne gang fordi det gjorde saa ondt. Jeg blev selvfoelgelig bekymret, checkede blindtarm og den slags. Til sidst gik jeg ind og vaekkede min mand og sagde vi maatte paa skadestuen. Vi stod i badevaerelsesdoeren og snakkede og lagde ikke maerke til at min datter smuttede ind imellem os og paa toilettet. Men hun fik tisset og saa var smerten ovre.
Siden har hun af og til lidt ondt i maven og det foerste jeg goer er at sende hende ud og tisse. Og tit er det der problemet ligger.
Hun holder sig ikke med vilje, altsaa fordi hun ikke vil tisse eller har traumer eller lignende. Jeg tror simpelthen nogen gagne ikke hun maerker hun skal tisse.
Anmeld