Venstres ungdom lokker unge med gratis druk!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Sabsy

Meld dig ind i partiet og drik dig stiv på vores regning... Sådan lyder Venstres Ungdoms bud på, hvordan partiets lokalafdeling i Helsingør får nye medlemmer, skriver Helsingør Dagblad..Igår offentliggjorde Venstres Ungdom dugfriske medlemstal, der fortæller om en markant medlemsrfremgang på over 700 medlemmer på landsplan.. Samtidigt viser det sig, at Venstres Ungdom, har lejet sig ind på diskoteker i flere af landets større byer, hvor der tilbydes gratis druk - hvis man vel og mærket er meldt ind i Venstres Ungdom Syntes i det er en fair måde at hive medlemmer hjem på?Mit syn på det er;Jeg er i bund og grund lige glad, men jeg tror mange af deres medlemmer ikke en gang kender deres poltik men bare tænker "druktur!" - jeg ved det selvfølgelig ikke - men igen hvad tænker du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

skønneunger

Desperat efter stemmer.

Utrolig dårlig og upolitisk måde at skaffe stemmer.

I mine øjne klamt og frastødende

Anmeld

23. februar 2011

Sabsy

skønneunger skriver:

Desperat efter stemmer.

Utrolig dårlig og upolitisk måde at skaffe stemmer.

I mine øjne klamt og frastødende

Synes også det er en skidt måde..

Anmeld

23. februar 2011

Anitta Kristiansen

det viser jo bare hvor dårligt stillet de er. de er da kun dumme men lokker mange unge de er jo ligeglad og kender ikke særlig meget til politik. men de kan jo få største delen af de unge på den måde. men viser kun hvor dårlige de er til det.

Anmeld

23. februar 2011

Mi

Sådan nogle historier dukker jo jævnligt op om ungdomspartierne. De styres jo af unge mennesker, som er ved at gøre sig organisatoriske og politiske erfaringer, så man kan vel ikke rigtig forvente andet.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

23. februar 2011

Sabsy

MarianneSonne skriver:

Sådan nogle historier dukker jo jævnligt op om ungdomspartierne. De styres jo af unge mennesker, som er ved at gøre sig organisatoriske og politiske erfaringer, så man kan vel ikke rigtig forvente andet.

www.stjerneleg.dk

Du ret men vi kender jo ikke baggrunden hvorfor de gør sådan.. Men godt lyder det ikke.. Meeeen jeg kunne da godt bruge en gratis druktur

Anmeld

23. februar 2011

Giraffen

Bubbes skriver:

Meld dig ind i partiet og drik dig stiv på vores regning... Sådan lyder Venstres Ungdoms bud på, hvordan partiets lokalafdeling i Helsingør får nye medlemmer, skriver Helsingør Dagblad..Igår offentliggjorde Venstres Ungdom dugfriske medlemstal, der fortæller om en markant medlemsrfremgang på over 700 medlemmer på landsplan.. Samtidigt viser det sig, at Venstres Ungdom, har lejet sig ind på diskoteker i flere af landets større byer, hvor der tilbydes gratis druk - hvis man vel og mærket er meldt ind i Venstres Ungdom Syntes i det er en fair måde at hive medlemmer hjem på?Mit syn på det er;Jeg er i bund og grund lige glad, men jeg tror mange af deres medlemmer ikke en gang kender deres poltik men bare tænker "druktur!" - jeg ved det selvfølgelig ikke - men igen hvad tænker du??

Nu er jeg selv ræverød 

Men jeg tror altså der er mere til den historie end hvad dagbladet lige får frem - fx har vesntres ungdom, efter Løkke Rasmussens afskaffelse af Efterlønnen-snakken, fået rekord mange medlemmer - så nu har de flere end SF's ungdomsparti

Så tror ikke de er desperate efter medlemmer som sådan og jeg tror nu stadig at unge mennesker kun melder sig ind hvis de er interesserede i politik - man kan drikke gratis i så mange andre organisationer

Anmeld

23. februar 2011

Manakauapo

Nu må jeg, som VU'er lige gå ind og forsvare det lidt.

Ja! Vi har vores blå fester rundt om i landet, hvor man for fx. 100 kr., får fri bar i 3 timer og et medlemsskab af VU. Men jeg ved så også at det er virkelig de færreste, der kun melder sig ind for rent faktisk at få fri bar.

Som en af mine venner fra VU, så godt har skrevet:

"Har svært ved at se nyhedsværdien i den her historie. Selvfølgelig bliver der drukket øl i Venstres Ungdom. Hvis vi skal ned på det her niveau kan jeg da bidrage med nye "afsløringer": Der bliver også røget cigaretter, spist fed mad og dyrket sex. Skulle jeg sidde lørdag aften og pløje mig igennem samtlige finanslovsforslag bare fordi jeg er medlem af en ungdomspolitisk organisation? Glem det!"

Anmeld

23. februar 2011

Manakauapo

Giraffen skriver:

Nu er jeg selv ræverød 

Men jeg tror altså der er mere til den historie end hvad dagbladet lige får frem - fx har vesntres ungdom, efter Løkke Rasmussens afskaffelse af Efterlønnen-snakken, fået rekord mange medlemmer - så nu har de flere end SF's ungdomsparti

Så tror ikke de er desperate efter medlemmer som sådan og jeg tror nu stadig at unge mennesker kun melder sig ind hvis de er interesserede i politik - man kan drikke gratis i så mange andre organisationer

Anmeld

23. februar 2011

Rosa

Nu må jeg, som VU'er lige gå ind og forsvare det lidt.

Ja! Vi har vores blå fester rundt om i landet, hvor man for fx. 100 kr., får fri bar i 3 timer og et medlemsskab af VU. Men jeg ved så også at det er virkelig de færreste, der kun melder sig ind for rent faktisk at få fri bar.

Som en af mine venner fra VU, så godt har skrevet:

"Har svært ved at se nyhedsværdien i den her historie. Selvfølgelig bliver der drukket øl i Venstres Ungdom. Hvis vi skal ned på det her niveau kan jeg da bidrage med nye "afsløringer": Der bliver også røget cigaretter, spist fed mad og dyrket sex. Skulle jeg sidde lørdag aften og pløje mig igennem samtlige finanslovsforslag bare fordi jeg er medlem af en ungdomspolitisk organisation? Glem det!"

Ja, du ved jo hvor jeg står politisk - men her giver jeg dig ret  Og din ven, forresten.  Man må desuden gå ud fra at tilbudet kun gælder de unge som er over 18? Og de burde da være gamle nok til at vide lidt om politik og hvad de selv tror på... 

Men derfor vill jeg da ønske at slagtilbud på bajere og politik ikke skulle blandes sammen... For alle partierne.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.