Sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

camillakrath

Nu blir jeg nød til at skrive lidt ...

I lørdags flyttede vi, og det har givet rigtig mange smerter. I morges sov vi længe. Da jeg vågnede gik jeg ind til kæresten og vi slappede af med dyner på sofaen. SÅ kom smerterne i min mave. Der gik ikke mange minutter, så lå jeg på badeværelset og vred mig og kastede op af smerter. Jeg rystede og krøb sammen på gulvet. Smerterne sad i højre side af maven . Hvor det trak hen mod midten. Det var uudholdeligt. Vi kørte til egen læge med det samme. Hun kunne ikke give svar og så blev jeg hentet af en ambulance og kørt på fødegangen.

Bettemanden havde det godt og der blev kørt kurver. Til gengæld lå jeg stadig med smerter og lå og vred mig. Jeg kan ikke beskrive det. Jeg fik smertestillende og beroligende, og det tog noget af smerterne.

De mente det var mit bækken, og jeg tænkte bare "hvad?". Jeg kunne slet ikke sætte det sammen med der hvor smerterne sad! Der var umiddelbart ikke noget i urinen, men nu har de sendt både blodprøver og urinprøve ind.

Jeg kom hjem med den besked at det var begyndende bækkenløsning. Jeg kan ikke rejse mig eller bevæge mig pga min lænd. Men jeg fatter ikke de smerter i højre side.

Nu er vi kommet hjem og jeg skal tage smertestillende og hvile. Vi skal komme ind hvis smerterne tager til. Jeg forstår det bare ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Sofia

Hvor lyder det hårdt, håber du snart får det bedre. Virkelig ikke rart med så mange smerter!

Anmeld

22. februar 2011

camillakrath

Sofia skriver:

Hvor lyder det hårdt, håber du snart får det bedre. Virkelig ikke rart med så mange smerter!

Tusind tak

Anmeld

22. februar 2011

Maria-s

Kunne det være at du har forstrukket/ overbelastet nogle muskler/ sener??...

Altså jeg lavde jo den her episode i uge 35 tror jeg det var, hvor jeg liiiige ville sådan småløbe om kap med en kollega for sjov. SÅ jeg lavede sådan en masse små hurtige tramp lige efter hinanden. Det kunne jeg så godt lige mærke i min mave, men tænkte bare "fuuuuck ok jeg er da bare i VIIIILDT dårlig form". I løbet af dagen blev det dog værre og værre og efter vel 3-4 timer der kunne jeg knap nok løfte mine ben, uden at jeg følte min mave var ved at falde ud gennem underlivet og det bare brændte og gjorde SÅ MEGET NAS! Jeg fik mig listet ud til min bil med hjælp fra en kollega og så lå jeg ellers ned resten af dagen. Hver gang jeg bevægede mig det mindste stod tårerne i øjene på mig og jeg var sgu lidt bange for om noget var gået i stykker inde i min mave.

MEN jeg sov på det og næste dag var det en LILLE smule bedre og det blev de næste par dage bedre og bedre. Dog resulterede det i en kraftig stigning i plukveerne og jeg har efter episonden skulle passe lidt ekstra på.

Jeg ved godt at mine smerter overhovedet ikke lyder til at have været i nærheden af dine, men jeg tænkte bare at det måske alligevel godt kunne være lidt det samme, bare at dit var/ er værre?..

Håber du snart får det bedre...

Anmeld

23. februar 2011

camillakrath

Maria-s skriver:

Kunne det være at du har forstrukket/ overbelastet nogle muskler/ sener??...

Altså jeg lavde jo den her episode i uge 35 tror jeg det var, hvor jeg liiiige ville sådan småløbe om kap med en kollega for sjov. SÅ jeg lavede sådan en masse små hurtige tramp lige efter hinanden. Det kunne jeg så godt lige mærke i min mave, men tænkte bare "fuuuuck ok jeg er da bare i VIIIILDT dårlig form". I løbet af dagen blev det dog værre og værre og efter vel 3-4 timer der kunne jeg knap nok løfte mine ben, uden at jeg følte min mave var ved at falde ud gennem underlivet og det bare brændte og gjorde SÅ MEGET NAS! Jeg fik mig listet ud til min bil med hjælp fra en kollega og så lå jeg ellers ned resten af dagen. Hver gang jeg bevægede mig det mindste stod tårerne i øjene på mig og jeg var sgu lidt bange for om noget var gået i stykker inde i min mave.

MEN jeg sov på det og næste dag var det en LILLE smule bedre og det blev de næste par dage bedre og bedre. Dog resulterede det i en kraftig stigning i plukveerne og jeg har efter episonden skulle passe lidt ekstra på.

Jeg ved godt at mine smerter overhovedet ikke lyder til at have været i nærheden af dine, men jeg tænkte bare at det måske alligevel godt kunne være lidt det samme, bare at dit var/ er værre?..

Håber du snart får det bedre...

Jeg er faktisk rigtig rigtig glad for dit svar. For det var også noget af det sygehuset mente. Hvor jeg virkelig tænkte, at det da umuligt kunne give så stærke smerter! Men det lyder til at du har oplevet lidt det samme?

For vi fik lejligheden tirsdag den 15. og det i lørdags flyttede vi jo rigtigt. Så har været overbelastet? Men følte bare at der nærmest var knive inde i min mave!

Så var ret ked af det da vi blev sendt hjem, fordi jeg ikke følte at vi havde fået en forklaring eller hvad man siger

Anmeld

23. februar 2011

Maria-s

camillakrath skriver:

Jeg er faktisk rigtig rigtig glad for dit svar. For det var også noget af det sygehuset mente. Hvor jeg virkelig tænkte, at det da umuligt kunne give så stærke smerter! Men det lyder til at du har oplevet lidt det samme?

For vi fik lejligheden tirsdag den 15. og det i lørdags flyttede vi jo rigtigt. Så har været overbelastet? Men følte bare at der nærmest var knive inde i min mave!

Så var ret ked af det da vi blev sendt hjem, fordi jeg ikke følte at vi havde fået en forklaring eller hvad man siger

Mit var også som en VIRKELIG skarp smerte, så det lyder måske lidt til at være nogen af de samme symptomer.

Men i hvert fald så håber jeg du har eller snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.