Nu blir jeg nød til at skrive lidt ...
I lørdags flyttede vi, og det har givet rigtig mange smerter. I morges sov vi længe. Da jeg vågnede gik jeg ind til kæresten og vi slappede af med dyner på sofaen. SÅ kom smerterne i min mave. Der gik ikke mange minutter, så lå jeg på badeværelset og vred mig og kastede op af smerter. Jeg rystede og krøb sammen på gulvet. Smerterne sad i højre side af maven . Hvor det trak hen mod midten. Det var uudholdeligt. Vi kørte til egen læge med det samme. Hun kunne ikke give svar og så blev jeg hentet af en ambulance og kørt på fødegangen.
Bettemanden havde det godt og der blev kørt kurver. Til gengæld lå jeg stadig med smerter og lå og vred mig. Jeg kan ikke beskrive det. Jeg fik smertestillende og beroligende, og det tog noget af smerterne.
De mente det var mit bækken, og jeg tænkte bare "hvad?". Jeg kunne slet ikke sætte det sammen med der hvor smerterne sad!
Der var umiddelbart ikke noget i urinen, men nu har de sendt både blodprøver og urinprøve ind.
Jeg kom hjem med den besked at det var begyndende bækkenløsning. Jeg kan ikke rejse mig eller bevæge mig pga min lænd. Men jeg fatter ikke de smerter i højre side.
Nu er vi kommet hjem og jeg skal tage smertestillende og hvile. Vi skal komme ind hvis smerterne tager til. Jeg forstår det bare ikke 
Anmeld