Ondt+lille smule blod... 15. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

170811

Jeg oprettede en tråd i morges om nul symptomer på graviditet. Intet. Nu har jeg lige lovlig mange synes jeg.

har haft mavekneb hele dagen, og synes at jeg har sådan lidt mens agtige smerter nu, sådan at jeg faktisk har taget smertestillende. Og jeg har pletblødt en lille bitte smule....
Havde også mens agtige lign smerter i starten da jeg var på skiferie, i slut af dec. Men har ikke haft det siden.!!! Panik? Eller ikke panik. hjælp .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Filippa & Liva

Har du prøvet at teste?

Anmeld

22. februar 2011

blomst84

Hvis du bløder syntes jeg du skal ringe til vagtlægen!

Anmeld

22. februar 2011

Leonora

Så længe du ikke bløder kræftigt så er det helt normale graviditets symptomer du oplever....

Du skal lige være opmærksom på at du ikke må spise panodil eller treo...hvis det er det du har taget så gå ik i panik men lad vær med at spise mere..

Det skal nok gå det hele

Anmeld

22. februar 2011

Filippa & Liva

Undskyld, mig der læste forkert!

mange oplever at bløde lidt.. har du mange smerter, ville jeg nok ringe til vagtlægen.

Anmeld

22. februar 2011

170811

Hmm.. Jeg synes bare det er mærkeligt det kommer så pludseligt. Har ikke rigtig haft ondt, har haft sådan kneb fra livmoderen i starten. indtil omkring uge 10-11 stk. siden har jeg ikke rigti mærket noget, og nu har jeg mens agtige smerter så jeg ihvert fald ikke kan falde i søvn.

Anmeld

23. februar 2011

kkk

170811 skriver:

Hmm.. Jeg synes bare det er mærkeligt det kommer så pludseligt. Har ikke rigtig haft ondt, har haft sådan kneb fra livmoderen i starten. indtil omkring uge 10-11 stk. siden har jeg ikke rigti mærket noget, og nu har jeg mens agtige smerter så jeg ihvert fald ikke kan falde i søvn.

Hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg kontakte lægen...

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

Jeg tror du skal kontakte lægen og få et tjek.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. februar 2011

170811

Har jeg gjort og alt er helt normalt og fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.