Sælge mælk til sygehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

M.O.A.R.

Erfaring søges..

Hvordan foregår det, hvem skal man snakke med, hvor meget mælk skal man kunne producere for at "blive taget i betragtning"?

Del gerne her i debatten, eller i en pb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

M.O.A.R.

Er der slet ingen der kan svare mig på det?

Anmeld

22. februar 2011

sandratobias

Uhh følger lige med hvis det er oka...  

Står med problemet med for meget mælk.. 

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

sandratobias skriver:

Uhh følger lige med hvis det er oka...  

Står med problemet med for meget mælk.. 

Du er velkommen til at følge lige så meget med du vil

Jeg har overvejet at kontakte sygehuset imorgen, og ja, det kunne være rart at vide hvilken afdeling man skulle henvende sig til

Anmeld

22. februar 2011

sandratobias

MaleneF skriver:

Du er velkommen til at følge lige så meget med du vil

Jeg har overvejet at kontakte sygehuset imorgen, og ja, det kunne være rart at vide hvilken afdeling man skulle henvende sig til

Mange takker... Melder du lige tilbage når du har snakket med dem...?? 

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

sandratobias skriver:

Mange takker... Melder du lige tilbage når du har snakket med dem...?? 

Skal jeg nok

Anmeld

23. februar 2011

Valle81

MaleneF skriver:

Erfaring søges..

Hvordan foregår det, hvem skal man snakke med, hvor meget mælk skal man kunne producere for at "blive taget i betragtning"?

Del gerne her i debatten, eller i en pb..

Hejsa:0)

Ved noget da vi netop lige har snakket om det i mædregruppen - da en af dem jeg er sammen med tidigere har født et barn medæbeganespalte. Der malkede hun ud til ham og da hun havde såååååååååååååååååååååå meget mælk undersøgte hun det.

Hun fik taget en prøve af mælken som blev sendt tilSkejby og så fik hun svar - man kan begynde fra barnet er 2 uger ( afhængigt af hvor hurtigt man får svar fra sygehuset - hvis det er inden for en uge - jamen så må man derfra) og til det er 8 uger gammel - så man kan donere sin mælk i 6 uger maks.

Dengang fik hun 180 kr pr liter modermælk. Det er nogle år siden nu.

Det er den viden jeg har:0)

Christina,

Anmeld

23. februar 2011

roenlund

man kan sælge så længe man vil men skal igang indenfor de første uger...

http://www.hosp.dk/webpjecer.nsf/0/309425BA4997FEA6C12575BE002F18A7/$File/patientpjece.pdf?OpenElement

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

Tak for info begge to

Ja, nu er min dreng jo 9½ måned, så det er nok alt for sent at komme igang nu, men jeg tror at jeg alligevel vil prøve og ringe til dem og høre ad

Anmeld

23. februar 2011

Maise

MaleneF skriver:

Tak for info begge to

Ja, nu er min dreng jo 9½ måned, så det er nok alt for sent at komme igang nu, men jeg tror at jeg alligevel vil prøve og ringe til dem og høre ad

hejsa, jeg undersøgte det da jeg havde født, for jeg havde mælk nok til tvillinger eller mere. de er interreseret i de første 8 uger, da det er der alle de gode antistoffer er til bla. for tidlig fødte børn eller hvor moderen ikke kan amme. Men det var en drønsvær proces hvor jeg skulle til kbh, til samtale, blodprøver, røntgen af lunger og andet jeg ikke kan huske. Men ellers nemt når det var overstået for man ammede bare ud efter en bestemt hygiejnisk metode i spcielle flasker som de leverede og hentede og mælken hos en selv. Man skulle bare lægge mælken i fryseren. Mener desværre ikke de er interreseret i mælken når man har ammet så længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.